ΘΕΑΤΡΟ – ΠΑΡΑΓΚΑ Η ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ 800 ΘΕΣΕΩΝ ΤΟ …ΧΙΛΙΟΜΟΔΙ!

Την ώρα που η αυθαίρετη και ντροπιαστική κατασκευή στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, που η Δημοτική αρχή ΑΝΑΘΕΤΙΔΗ βάπτισε πομποδώς …
“Δημοτικό Θερινό Θέατρο Πάτρας”, εκθέτει την Πάτρα και τον πολιτισμό της, σε μικρότερες πόλεις κατασκευάζουν κανονικά θερινά θέατρα.

Όπως στο Χιλιομόδι Κορίνθου, όπου εγκαινιάστηκε ύπαιθρο πέτρινο θέατρο 800 θέσεων, το οποίο χρηματοδοτήθηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος του,  μέσω ΕΣΠΑ.

Το καλαίσθητο και λειτουργικό θέατρο, που ονομάστηκε “Θέατρο Ειρήνη Παππά” κόστισε 239.000 ευρώ, από τα οποία τα 191.000 καλύφθηκαν μέσω ΕΣΠΑ.

Το θέμα ανέδειξε στον σημερινό της φύλλο η εφημερίδα Πελοπόννησος και τα ερωτήματα και οι συγκρίσεις προκύπτουν αβίαστα:

Πώς μπόρεσε ένας Δήμος όπως αυτός της Κορίνθου, με πληθυσμό μόλις 56.000 κατοίκων να δημιουργήσει τέτοια σημαντική πολιτιστική υποδομή και η Πάτρα, τρίτος Δήμος της χώρας, μια πόλη των 230.000 κατοίκων, να αρκείται σε «θέατρα» που θυμίζουν καραγκιοζ- μπερντέ;

Την ίδια ώρα μάλιστα, που μόνο για το δήθεν …Διεθνές Συμπόσιο Γλυπτικής, ο Δήμαρχος Πατρέων κ. ΑΝΑΘΕΤΙΔΗΣ  δαπάνησε περίπου 150.000 ευρώ μέσω ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ;

Η απάντηση είναι απλή:
Ο κ. Αναθετιδης δεν ενδιαφέρεται για τη δημιουργία καλλιτεχνικών υποδομών στην πόλη μέσω ΕΣΠΑ, παρά μόνο για «δουλειές του ποδαριού», που δίνουν περιθώριο ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ δεκάδων χιλιάδων ευρώ, για προφανείς λόγους.

Μήπως η κυρία Γεροπαναγιώτη να κάνει επιτέλους ένα διάλειμμα από τις εξαντλητικές φωτογραφίσεις της με τους ηθοποιούς των παραστάσεων στο θέατρο- παράγκα που έστησε και να πάει μια βόλτα στο Χιλιομόδι, για να δει τι σημαίνει κανονικό πέτρινο θέατρο;

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ