(ΦΩΤΟ)-ΠΑΤΡΑ: Η συνολική και ανανεωμένη δράση του ΔΗΠΕΘΕ


Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας ξεπέρασε τις δυσκολίες που επέβαλλαν τα περιοριστικά μέτρα, λόγω πανδημίας, προσέφερε στην πόλη παραστάσεις για τη επέτειο των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση του 1821 και με προσεκτική διαχείριση απέφυγε οικονομικούς κινδύνους. Σήμερα μπορεί να μελετά έναν κανονικό θεατρικό προγραμματισμό, να ανακοινώνει το ρεπερτόριο που πρότεινε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής κ. Λουκάς Θάνος για το 2021-2022 και να παρουσιάζει μία συνολική και ανανεωμένη δράση του ΔΗΠΕΘΕ.

Βασικές κατευθύνσεις είναι η διεύρυνση παλιότερων συνεργασιών, η οικοδόμηση νέων καθώς και ο πλουτισμός των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων με άλλα είδη τέχνης όπως το μπαλέτο, η όπερα, το παραμύθι κ.ά.

  • Σημαντική κατεύθυνση είναι η συνεργασία, με κοινούς στόχους, όλων των πολιτιστικών τμημάτων του Δήμου και η συνένωση δυνάμεων για αξιοποίηση του σπουδαίου καλλιτεχνικού δυναμικού που διαθέτουν για καλύτερο αποτέλεσμα και συντονισμένη προσφορά στην πόλη μας. Σ’ αυτό το πλαίσιο θα υπάρξει συνεργασία και θα στηριχθούν και κοινωνικές δομές του Δήμου,  τα ΚΔΑΠ ΜΕΑΚΟΜΑΙΘΩ και ΑΜΠΕΤ ΧΑΣΜΑΝ, το Κέντρο Ψυχικής Υγείας, τα ΚΑΠΗ, το Πάρκο Εκπαιδευτικών Δράσεων, οι Δημοτικές Κατασκηνώσεις, το Κοινωνικό Φροντιστήριο.
  • Νέα συνεργασία ξεκίνησε ήδη με τη Λυρική Σκηνή  καθώς και συζητήσεις για τρόπους συνεργασίας με το Εθνικό Θέατροτον Πολιτιστικό  Οργανισμό της Πάτρας καθώς και με την Κοινωφελή Επιχείρηση  Δ.Π. Καρναβάλι Πάτρας και  άλλα ΔΗΠΕΘΕ.
  • Θα ανοίξει η συνεργασία με ξένους θεατρικούς φορείς και σημαντικούς ανθρώπους του θεάτρου, του χορού και της όπερας, για παραστάσεις αλλά και για εκπαιδευτικούς σκοπούς, με εργαστήρια, στη Δραματική Σχολή και την πόλη. Οι πολιτιστικές ανταλλαγές και συμπαραγωγές, η ερευνητική και ψυχαγωγική δραστηριότητα, η επένδυση σε έργα υποδομής και  σε εκπαιδευτικά εργαστήρια, θα εδραιώνουν την παρουσία του θεάτρου όχι μόνο στη τοπική κοινωνία αλλά και στον άλλο ελλαδικό χώρο.
  • Θα διευρυνθεί η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών που ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά με τα μαθήματα Φιλοσοφίας.

 

  • To 2022 είναι έτος επετείου σημαντικών γεγονότων: είναι τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή και το Προσφυγικό. Το ΔΗΠΕΘΕ σε συνεργασία με τις άλλες δομές πολιτισμού του Δήμου, τον Παμμικρασιατικό Σύνδεσμο και άλλους φορείς, θα συμβάλει στη διαμόρφωση του προγράμματος για την ανάδειξη των ιστορικών αυτών γεγονότων, στην ιστορική γνώση και την καλλιτεχνική έκφραση. Είναι τα 100χρόνια από τη γέννηση του Ιάκωβου Καμπανέλλη, έργα του οποίου μελοποίησαν ο Μίκης Θεοδωράκης και Μάνος Χατζιδάκις. Αυτά θα αποτελέσουν αντικείμενα του προγράμματος δράσεων και του ΔΗΠΕΘΕ.

 

  • Το επόμενο Φθινόπωρο θεωρούμε ότι οι υγειονομικές συνθήκες θα είναι πιο ευνοϊκές ώστε να μπορούμε, εκτός από την κεντρική μας παραγωγή, να ετοιμάσουμε και τις παραγωγές της Παιδικήςκαι Εφηβικής Σκηνής που παρακολουθούν συνήθως περισσότερα από 200 Σχολεία, γεγονός που δεν ήταν δυνατό τα δύο τελευταία χρόνια.

 

  • Η Δραματική Σχολή, που δημιουργήθηκε το 2013, από το 2014, με τη Δημοτική μας Αρχή, διατηρήθηκε, αναπτύχθηκε και σήμερα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες και επιλέξιμες Σχολές. Το νέο έτος ξεκίνησε, από 8/11 φέτος και ήδη φαίνεται μια ανανεωμένη λειτουργία, που ξεπερνά κάποιες δυσλειτουργίες και μέσα στη χρονιά θα γνωρίσει νέο, ανώτερο επίπεδο λειτουργίας και πλουσιότερο πρόγραμμα εργαστηρίων.

 

  • Το Θεατρικό Εργαστήρι, με έργα υποδομής (ξύλινο πάτωμα) βελτίωσε την ποιότητα του χώρου και το ενδιαφέρον είναι μεγάλο. Το πρόγραμμα θεατρικής αγωγής και θεατροπαιχνιδιών είναι υψηλού επιπέδου και αυτή τη χρονιά θα δοθεί σημασία στη βελτίωση του περιεχομένου του.

 

  • Έργα υποδομής έχουν αναπτύξει τις δυνατότητες των δομών μας, με καλλιτεχνικές παρεμβάσεις στο ΜΠΑΡΡΥ, αγορά οπτικοακουστικών υλικών και εκσυγχρονισμό εγκαταστάσεων (ασανσέρ και πίνακας κ. ά.). Η αποθήκη

 

  • σκηνικών και υλικού μεταφέρθηκε σε νέο κτήριο, τακτοποιήθηκε και δημιουργήθηκε εκεί, για πρώτη φορά ειδικός χώρος φροντιστηρίου. Το Βεστιάριο έχει οργανωθεί, και σκοπεύουμε να προχωρήσουμε σε διαδραστική ψηφιοποίηση.

 

 

ΝΕΟΙ ΘΕΣΜΟΙ:

ΜΠΑΛΛΕΤΟ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.ΠΑΤΡΑΣ

Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας,  εντάσσει στον προγραμματισμό του ένα μόνιμο σχήμα κλασικού και σύγχρονου χορού.

Το νεοσύστατο Μπαλέτο του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας σκοπό έχει να καλύψει τις ανάγκες

των θεατρικών παραγωγών αλλά, και την δημιουργία χορευτικού ρεπερτορίου .

Αποστολή του είναι να προσφέρει στους θεατές παραγωγές υψηλής ποιότητας και σηματοδοτεί την έναρξή του με ένα σημαντικό έργο κλασικού ρεπερτορίου τον Καρυοθραύστη του Τσαϊκόφσκι.

 

ΟΠΕΡΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

Διεθνείς συναντήσεις ΟΠΕΡΑΣ δωματίου που θα πραγματοποιηθούν στο Δημοτικό Θέατρο Απόλλων , σε συνεργασία με πρεσβείες βαλκανικών και μεσογειακών χωρών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

  1. I. TCHAIKOVSKY- Ο Καρυοθραύστης

 

 

 

 

Η πιο συγκινητική ιστορία του κλασικού μπαλέτου για όλη την οικογένεια

Η πρεμιέρα του Καρυοθραύστη δόθηκε στις 18 Δεκεμβρίου του 1892 στο Θέατρο Μαριίνσκι στην Αγία Πετρούπολη.

Η γοητευτική ιστορία του Καρυοθραύστη διαδραματίζεται την Παραμονή των Χριστουγέννων, σε μια γερμανική πόλη, όπου η μικρή Κλάρα περιμένει το δώρο από τον νονό της. Ένα στρατιωτάκι που χρησιμεύει ως καρυοθραύστης είναι το πολυπόθητο δώρο.

Όταν όλοι οι καλεσμένοι φεύγουν, η Κλάρα μπαίνει στο σαλόνι για να κοιμίσει το στρατιωτάκι της. Καθώς το ρολόι χτυπά μεσάνυχτα, το κορίτσι αποκοιμιέται και μεταφέρεται σε έναν παραμυθένιο κόσμο, όπου τα παιγνίδια ζωντανεύουν και δίνουν μάχη με τους τεράστιους ποντικούς που εισβάλλουν στο δωμάτιο…..

Συντελεστές:

Χορογραφία: Γιάννης Αντωνίου

 

Χορεύουν: Μαρία Κίκινα, Άννα Ευθαλία Καράμπελα,  Αγγελική Πετράκη,  Εμμανουέλα Αλεξανδρινάκη,  Άννα Φυτιλά, Αγγελική Ποταμιάνου Αναργύρου,  Αλεξία Τσουρεκά,  ΄Εντρι Κέντρο (Errik Nour), Ορφέας Χατζησπύρου, Μαρία Καμπανού,  Χριστίνα Άννα  Κατσιμπράκη,  Νόνη  Μπούφη,  Ιωάννα Λουπέτη.

 

Σε συνεργασία με τη Λυρική Σκηνή

Από 18 Δεκεμβρίου 2021 έως 9 Ιανουαρίου 2022

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων

 

 

 

 

ΕΤΟΣ ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ              

Το 2022 είναι έτος των 100 χρόνων από τη γέννηση του Ιάκωβου Καμπανέλλη

 

 

 

                                                              

 

Αριστοφανικό χορόδραμα

«Ιάκωβος Καμπανέλλης»

Λιμπρέτο Λουκάς Θάνος

Εκκλησιάζουσες-Μία κωμωδία ο Αριστοφανικός Καμπανέλλης

 

Ταυτότητα παράστασης

Όνομα Ιάκωβος Καμπανέλλης του Αισχύλου και της Σαπφούς

Το γένος Αριστοφάνη

Όνομα συζύγου Νίκη

Τόπος Γέννησης :Νάξος

Επισκέφτηκε την Αθήνα και το Μαουτχάουζεν

Τόπος Διαμονής: Γειτονιά των Αγγέλων

 

Σκηνοθεσία-Μουσική-Χορογραφία : Λουκάς Θάνος

Σκηνικά –Κοστούμια: Κέννυ ΜακΛέλλαν

 

7 Φεβρουαρίου 2022

 

 

ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ   ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ

Αυτός και το Παντελόνι του

Επικήδειος

Ο Διάλογος

Ποιος ήταν ο κύριος ;

 

19 Μαρτίου  έως 29 Απριλίου 2022

 

Μαουτχάουζεν Μίκης Θεοδωράκης –Ιάκωβος Καμπανέλλης

 

Σε συνεργασία με την ορχήστρα και την χορωδία  του Δημοτικού  Ωδείου Πατρών

 

https://mikisguide.gr/o-mikis-theodorakis-me-to-maoutchaouzen-mesa-sto-maoutchaouzen/

 

Στις 5 του Μάη, λίγο πριν απ’ το μεσημέρι, ένα θεόρατο αμερικάνικο τανκ, καπνισμένο και σημαδεμένο απ’ τον πόλεμο, γκρέμισε την πύλη του Μαουτχάουζεν και μπήκε στον περίβολο. Κι αυτό το θεόσταλτο άρμα της ελευθερίας ήταν, λέει, ένα από τα αμέτρητα και ακατανίκητα της ενδέκατης ταξιαρχίας αρμάτων της τρίτης αμερικανικής στρατιάς, που διοικούσε κάποιος σπουδαίος στρατηγός ονόματι Τζορτζ Πάττον!…Τι ωραία λόγια, τι ουράνιες ειδήσεις… Οι πολεμιστές μας κοίταζαν σαστισμένοι, περήφανοι, περίλυποι… Καλά που κάνανε και μείνανε εκεί ψηλά, στη ράχη του τανκ. Γλιτώσανε από τόσες μάχες. Απ’ τη χαρά μας δεν θα γλιτώνανε. Ουρλιάζαμε, ξεσκίζαμε τα ρούχα μας, ταρακουνιόμαστε σαν δαιμονισμένοι. Στριμωχνόμαστε, ποδοπατιόμαστε, για να φτάσουμε κοντά στο τανκ. Πολλοί πέφτανε πάνω και φιλούσαν τα καπνισμένα σιδερικά και άλλοι χτυπούσαν πάνω τα κεφάλια τους και κλαίγανε

 

Μάνος Χατζηδάκις, Ιάκωβος Καμπανέλλης

Αποσπάσματα συνεργασίας…

 

Λυρικό χορόδραμα  του Λουκά Θάνου και Ιάκωβου Καμπανέλλη

 

Λυρικό χορόδραμα  του Λουκά Θάνου και Ιάκωβου Καμπανέλλη σε συνεργασία με την ορχήστρα του Δημοτικού  Ωδείου Πατρών

Πρόκειται για το τελευταίο έργο του μεγάλου δημιουργού

 

ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας

 

 

 

Ένα παιχνίδι παρεξηγήσεων, ανατροπών και «μαγικών παρεμβάσεων», καθώς ξωτικά, δαιμόνια, ο βασιλιάς και η βασίλισσά τους και αφελείς Αθηναίοι συμμετέχουν σε αυτό. Μια εκδοχή ονείρου, όπου η φαντασία επιτρέπει τα πιο ακραία άλματα μέσα στις βαθύτερες επιθυμίες.

Ένα από τα πιο γνωστά αλλά και πολυδιάστατα έργα του Σαίξπηρ θα είναι έτοιμο τον Μάη ώστε να παρουσιαστεί σε σχολεία, ιδρύματα, νοσοκομεία  και να ακολουθήσει η καλοκαιρινή περιοδεία στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοδυτικής Ελλάδας.

 

Σκηνοθεσία: Χρήστος Στρέπκος

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ  ΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΔ ΔΕ

6 Μαΐου έως 30 Ιουλίου 2022

 

 

 

 

 

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Αισχύλου

Πέρσες

 

 

Για πιθανή καλοκαιρινή παράσταση αρχαίου θεάτρου και περιοδεία, προτείνονται οι ΠΕΡΣΕΣ του ΑΙΣΧΥΛΟΥ, αντικείμενο 20 χρόνων μελέτης του Καλλιτεχνικού Διευθυντή Λουκά Θάνου. Έχει κατατεθεί η πρόταση στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

ΟΙ Πέρσες (472 π.Χ) είναι το παλαιότερο δράμα που σώζεται στις μέρες μας αλλά και ένα ιστορικό ντοκουμέντο για τη σύγκρουση της περσικής εισβολής στην Ελλάδα, τη ναυμαχία της Σαλαμίνας. Με απόλυτο σεβασμό στην οδύνη των ηττημένων, ο Αισχύλος παραδίδει έναν ύμνο για την ελευθερία του ατόμου και αντιπαραθέτει τα δημοκρατικά ιδεώδη απέναντι στη μοναρχία και την υποταγή στην εξουσία.

 

Σκηνοθεσία: Λουκάς Θάνος

Καλοκαίρι 2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΑΜΑΡΑ

Ρέα

 

 

Η όπερα ΡΕΑ του ΣΑΜΑΡΑ ενδέχεται να παρουσιαστεί και στο πολιτιστικό πρόγραμμα των Ολυμπιακών του Παρισιού το 2024 σε συνεργασία με την πρεσβεία, με χορωδία, σολίστες από την Πάτρα , από την ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ μαζί με μπαλέτο.

Η Ρέα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1908 στο θέατρο «Βέρντι» της Φλωρεντίας. Το έργο περιλαμβάνει τον ύμνο των Ολυμπιακών Αγώνων, τον οποίο ο  Σαμάρας είχε συνθέσει το 1896 με αφορμή του πρώτους Ολυμπιακούς αγώνες της σύγχρονης εποχής στην Αθήνα.

Η όπερα εξιστορεί τον παράνομο έρωτα της Ρέας, συζύγου του Γενουάτη κυβερνήτη Σπίνολα, για τον Έλληνα αθλητή Λυσία, στη Χίο το 1400 μ.Χ. Λίγο πριν η Ρέα εγκαταλείψει τη Χίο με τον Λυσία, ο Ενετός ταξιάρχης Γουάρχης οποίος είναι ερωτευμένος μαζί της και  γνωρίζει το ένοχο μυστικό της, την εκβιάζει. Όταν ο Γουάρχης σκοτώνει τον Λυσία, η Ρέα αυτοκτονεί.

 

 

 

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

 

Υπεύθυνος Σπουδών Περικλής Μουστάκης

Από τον Νοέμβριο του 2019 είναι Υπεύθυνος Σπουδών στην Ανώτερη Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας.

 

 

 

Το πρόγραμμα σπουδών της Σχολής έχει σχεδιαστεί με στόχο να παρέχει στους σπουδαστές τις απαιτούμενες πρακτικές δεξιότητες για την υποκριτική, καθώς και την άσκηση και κατανόηση της ομαδικής λειτουργίας, την σε βάθος γνώση της αναλυτικής προσέγγισης στη δημιουργική διαδικασία, αλλά και την κατανόηση της δεοντολογίας του επαγγέλματος του ηθοποιού και του καλλιτέχνη εν γένει.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Ανατόλι Βασίλιεφ

 

Από την παράσταση Μήδεια του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας στην Επίδαυρο

Ο διάσημος ρώσος  σκηνοθέτης Ανατόλι Βασίλιεφ, τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην Ευρώπη, ως παιδαγωγός και  δάσκαλος θεάτρου. Οι παραστάσεις του είναι αποτέλεσμα επίπονων εργαστηρίων και πολύχρονης δουλειάς όπως η Μήδεια, παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας. Οι Πλατωνικοί Διάλογοι αποτελούν τη «Βίβλο» του.

 

Ilya Kozin

Διδάσκει εκφορά λόγου στην ομάδα του Ανατόλι Βασίλιεφ.

 

Ήταν πολύτιμος συνεργάτης του στην προετοιμασία των ηθοποιών για την παράσταση της Μήδειας το 2008.

Ο ίδιος θα διδάξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σε 4 περιόδους-θεματικές.

Η κίνηση του ήχου στο χώρο και η αποτελεσματικότητα στους διαλόγους με βάση την έρευνα του Α.Βασίλιεφ: Διάλογος μεταξύ παράδοσης και νεωτερικότητας – Άσκηση ήχου και κίνησης

Αναλυτικά:

Από 14  έως 29 Μαρτίου 2022 ασκήσεις  σε κείμενα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ

Από 1  έως 30 Ιουλίου 2022 ασκήσεις  σε κείμενα  Αντόν Τσέχωφ

Οι δύο τελευταίες θεματικές θα είναι Πλάτωνας και θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα με άσκηση στον Ντοστογιέφσκι

 

Δήμος Αβδελιώδης

 

Ο Δήμος Αβδελιώδης, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες δημιουργούς του θεάτρου και του κινηματογράφου, έχει συνδέσει το όνομά του με πρωτοποριακές και διακεκριμένες θεατρικές παραστάσεις που άνοιξαν νέους δημιουργικούς δρόμους στην θεατρική τέχνη

Δήμος Αβδελιώδης «Εισαγωγή στο σύστημά του με εφαρμογή στον κινηματογράφο»

Ιανουάριος-Μάιος 2022

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Το τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας διοργανώνει επιμορφωτικά θεατρικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς σε συνεργασία με τα τμήματα Πολιτιστικών Θεμάτων της α/θμιας και β/θμιας  εκπ/σης Αχαίας.

Τα θεατρικά εργαστήρια θα υλοποιηθούν σε 2 κύκλους. Ο πρώτος θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο 2022 και αφορά σε εργαστήρια (πρακτικά & θεωρητικά) που θα εισάγουν τους εκπαιδευτικούς στο θέατρο και τη δραματική τέχνη στην εκπαίδευση, προσφέροντάς τους γνώσεις και εργαλεία.

Ο δεύτερος κύκλος θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβρη 2022 και θα περιλαμβάνει εργαστήρια που θα εστιάζουν σε ένα θέμα με το οποίο θα ασχοληθούν οι εκπαιδευτικοί με τους μαθητές τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Τον Ιούνιο 2023, που θα ολοκληρωθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα μοιραστούν τα θεατρικά τους πρότζεκτ  σε ένα φεστιβάλ.

 

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

 

 

 

Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση έχει αποδείξει πως διαθέτει όλα τα εργαλεία και τις μεθόδους για να αναπτύξει την προσωπικότητα των παιδιών, αναπτύσσοντας τη συναισθηματική τους νοημοσύνη. Μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, οι συμμετέχοντες μπορούν να εκφράσουν ελεύθερα τα συναισθήματά τους, να τα κατανοήσουν και να τα διαχειριστούν με σοφία. Ακόμη, μπορούν να καλλιεργήσουν το αίσθημα της ενσυναίσθησης, την αυτογνωσία, την αυτοπεποίθηση, τον αυτοέλεγχο και τις  κοινωνικές τους δεξιότητες.

Στόχος του εργαστηρίου είναι η ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη του ατόμου και ως μέλους μιας κοινωνικής ομάδας. Δημιουργεί την ευκαιρία ανάπτυξης των εκφραστικών του μέσων , καλλιεργεί τις ψυχοπνευματικές του δυνάμεις και ενισχύει  τον συναισθηματικό του κόσμο αποκτώντας αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση.

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό οργανισμό Liminal, θα βελτιώσει σταδιακά τις συνθήκες προσβασιμότητας και συμπερίληψης σε όλες τους τις δραστηριότητες.

Στόχος είναι η παρουσίαση καθολικά προσβάσιμων σε άτομα με αναπηρία παραστάσεων και η διεξαγωγή συμπεριληπτικών δράσεων.

Επιπλέον, μέσω σεμιναρίων στη Δραματική Σχολή οι σπουδαστές θα εξοικειωθούν με πρακτικές και μεθοδολογίες προσβασιμότητας και συμπερίληψης στην τέχνη του θεάτρου.

 

Το Θέατρο συνεχίζει την καλλιτεχνική και εκπαιδευτική του διαδικασία θέτοντας υψηλότερους στόχους και δίνει την ευκαιρία σε όλους τους πολίτες με την πολιτική του χαμηλού εισιτηρίου να παρακολουθήσουν τις παραστάσεις του. Επίσης  καθιερώνει το φοιτητικό-μαθητικό εισιτήριο αξίας 5 ευρώ .

 

Ηλεκτρονική προπώληση εισιτηρίων : www.ticketservices.gr

Be the first to comment on "(ΦΩΤΟ)-ΠΑΤΡΑ: Η συνολική και ανανεωμένη δράση του ΔΗΠΕΘΕ"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*