ΠΑΤΡΑ: «Μουδιασμένη» η αγορά υπό το νέο καθεστώς μέτρων κατά του κορονοϊού – Οι καταναλωτές συμμορφώνονται αλλά δυσανασχετούσαν

«Μουδιασμένη» μπήκε  η αγορά της Πάτρας, στο νέο καθεστώς μέτρων κατά του κορονοϊού, καθώς το λιανεμπόριο απαιτεί από τους μη εμβολιασμένους ράπιντ τεστ και έλεγχο πιστοποιητικών εμβολιασμού ή νόσησης στην είσοδο του καταστήματος.
Η κίνηση στο κέντρο ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα, αλλά το κλίμα «παγωμένο» με τους καταναλωτές να συμμορφώνονται στην νέες απαιτήσεις, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν δυσανασχετούσαν.
Η επιβολή των νέων μέτρων, είχε ως αποτέλεσμα την επανεμφάνιση των ουρών έξω από τις πόρτες των καταστημάτων. Φυσικά, μαζί με τους ελέγχους, επέστρεψαν και οι αγορές click away, ενώ καταστήματα ετοιμάζονται και για παραδόσεις κατ΄οίκον.

Από τον Εμπορικό  Σύλλογο Πάτρας λέγεται  ότι «το κλίμα είναι παγωμένο και αυτό είναι απόλυτα λογικό. Φαίνεται ότι το προηγούμενο διάστημα ο κόσμος εξάντλησε τις αγορές του, έτσι ώστε να μην έχει την υποχρέωση ενός ράπιντ τεστ. Οσον αφορά εμάς, την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και την οικογενειακή επιχείρηση νοιώθουμε ξανά ένα «ντεζαβού» αποτυχημένων μέτρων και το «λοκντάουν» να επιστρέφει. Δυστυχώς τα νέα μέτρα στερούνται οποιασδήποτε σοβαρότητας και ρεαλισμού, καθώς δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη και όσο θα περνάνε οι μέρες αυτό θα το βλέπουμε όλο και πιο έντονα. Θα πρέπει να υπάρξει μια άλλη πολιτική, η οποία να μην είναι αντιφατική, να μην λέει άλλα για εκκλησίες, άλλα για σούπερ μάρκετ, άλλα για τα γήπεδα και άλλα για το λιανεμπόριο, αλλά να υπάρχει μια ενιαία και ξεκάθαρη φωνή, η οποία θα ισχύει για όλους και δεν θα κλείνει το μάτι σε κανέναν».
Οι καταναλωτές πάντως εμφανίζονται δυσαρεστημένοι και δυσκολεύονται να αποδεχθούν τη νέα κατάσταση. Μεγάλο ποσοστό είναι ανεμβολίαστοι, οπότε εν δυνάμει θα πρέπει να θεωρούνται χαμένοι από την αγορά, γιατί κάποιοι δεν θα μπουν στη διαδικασία να κάνουν ράπιντ λόγω πρόσθετων εξόδων και έτσι αυτόματα μειώνεται το αγοραστικό μας κοινό» είπε ο κ. Σπυρόπουλος.