Πάτρα: Καλά νέα για το τρένο – Έργο 1,1 εκατ. € πλέον στις ράγες από Ρίο – Κάτω Αχαΐα

Το ΔΣ του ΟΣΕ ενέκρινε χθες το έργο της συντήρησης κα ριζικής αναβάθμισης της σιδηροδρομικής σύνδεσης των περιοχών Ρίου και Κάτω Αχαΐας κι αν όλα πάνε καλά, την Άνοιξη του 2023 θα ξεκινήσουν οι σχετικές εργασίες.

Το πλάνο περιλαμβάνει και μία διορθωτική συντήρηση 416 μέτρων μεταξύ του σιδηροδρομικού σταθμού της Πάτρας και του σταθμού στον Άγιο Ανδρέα, καθώς επίσης και την τοποθέτηση ενός στεγάστρου στη στάση του αμαξοστασίου του Αγίου Ανδρέα.

Η σχετική διακήρυξη θα είναι στον «αέρα» από σήμερα και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΟΣΕ απαιτείται περίπου ένας με ενάμισης μήνας για να υποβληθούν οι προσφορές των αναδόχων. Στην περίπτωση που δεν υπάρξουν ενστάσεις ή άλλα απρόοπτα, το έργο θα ξεκινήσει περί τα τέλη του προσεχούς χειμώνα και εκτιμάται ότι την άνοιξη του 2024 θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως.

Αυτή η μεγάλη χρονική διάρκεια στην αποπεράτωση του έργου οφείλεται όχι σε κάποιον άλλον λόγο, αλλά κυρίως στο ότι την ώρα που θα γίνονται οι εργασίες, το τρένο θα είναι σε κανονική λειτουργία και δεν θα σταματήσουν τα δρομολόγια παρά μόνον για ελάχιστες ημέρες, αν κι εφόσον φυσικά το ζητήσει ο ανάδοχος.

Να σημειωθεί ότι το συνολικό κόστος του έργου θα φτάσει περί το 1.119.600 ευρώ, ενώ μαζί με τα όποια απρόβλεπτα συμβούν, αλλά και τον ΦΠΑ, το τελικό ποσόν που απαιτείται θα αγγίξει το 1.400.000 ευρώ.

 

Όπως αναφέρει ο Μάκης  Κατσιγιάννης, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕ, «σήμερα ήρθε η διακήρυξη, το θέμα ήταν ήδη ψηφισμένο.  Εάν μετά τη διακήρυξη δεν υπάρξουν προσφυγές, το αργότερο σε τέσσερις μήνες ο δημόσιος ηλεκτρονικός διαγωνισμός θα έχει ολοκληρωθεί. Ο χρονικός ορίζοντας που χρειάζεται η εταιρεία που θα αναλάβει για να υλοποιηθεί το έργο είναι 18 μήνες.

Θα γίνει επισκευή και συντήρηση  από το Ρίο μέχρι την Κάτω Αχαΐα  Από την τριών Συμμάχων μέχρι τον Άγιο Ανδρέα θα γίνει πλήρης ανακατασκευή. Θα ξηλωθεί όλη. Θα γίνει αλλαγή σε όλες τις ράγες που έχουν στρεβλώσεις, σε σπασμένους στρωτήρες  ενώ θα γίνει και ό,τι άλλο χρειάζεται.

Μέσα από το έργο το τρένο θα είναι πιο ασφαλές για τον κόσμο ενώ θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα. Αν γίνει αυτό θα καταφέρουμε να βάλουμε και δρομολόγια για την Κάτω Αχαΐα ανά ώρα. Θα προσθέσουμε και μία δύο αποβάθρες ακόμα, στο νότιο τμήμα».

«Η Αχαΐα να αναμένει κι άλλα ευχάριστα για τον σιδηρόδρομο» καταλήγει ο κ. Κατσιγιάννης.