ΠΑΤΡΑ: Η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε εργολαβία 500 εκατ. ευρώ για το τρένο – «Ο δήμος θέλει υπογειοποίηση» λέει ο Ανδρέας Αντωνόπουλος στον ΣΚΑΙ 894

Εγκρίθηκαν από το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ την ΔΕυτέρα και ξεκινούν έξι σιδηροδρομικά έργα ύψους 3,3 δισ. ευρώ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει βγει στη χώρα. Οι διαγωνισμοί αφορούν έργα με τα οποία το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο επεκτείνεται σε σημαντικά λιμάνια της χώρας, ανάμεσά τους και η διπλή σιδηροδρομική γραμμή από το Ρίο έως το νέο λιμάνι της Πάτρας, που ολοκληρώνει πλήρως τη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Πάτρα.
Ειδικότερα, πρόκειται για νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή 11χλμ που ξεκινά από το Ρίο και καταλήγει στο Νέο Λιμένα Πάτρας.
Ένα τμήμα 5,16 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ypodomes.gr, προβλέπεται να είναι υπόγειο και ταυτόχρονα να εξυπηρετεί ανάγκες του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της πόλης. Το κόστος του εκτιμάται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ. Με την εργολαβία αυτή ολοκληρώνεται πλήρως η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Πάτρα.

Ακούστε το ηχητικό με όσα είπε ο εκπρόσωπος του Δήμου Πατρέων Ανδρέας Αντωνόπουλος: