ΑΝΤ1: Η ανακοίνωση του σταθμού για την περιγραφή του «ΠΑΟΚ» ως «Βουλγαρία» στο Ρουκ Ζουκ


Μετά το εξώδικο που έστειλε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στον ΑΝΤ1 και του ζητούσε εντός 48 ωρών «να απολογηθεί για την αναφορά που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του μαγνητοσκοπημένου τηλεπαιχνιδιού  Ρουκ Ζουκ με αναφορές περί «ΠΑΟΚ», «Θεσσαλονίκης» και… «Βουλγαρίας» ο σταθμός εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση λέγοντας μεταξύ άλλων ότι μεταδόθηκε από πολύ σοβαρό λάθος.

Η ανακοίνωση του ΑΝΤ1

«Οι διαχρονικές αρχές του ΑΝΤ1, από την πρώτη μέρα που εξέπεμψε, είναι διαυγείς, διακριτές και σαφείς. Συνεπώς, η ατυχής διατύπωση ενός συμμετέχοντος στο επεισόδιο της εκπομπής «Rouk Zouk» που προβλήθηκε την Τρίτη 19 Οκτωβρίου, όχι μόνο δεν αντιπροσωπεύει τις αρχές μας, αλλά αποδοκιμάζεται πλήρως από τον ANT1.

Είναι προφανές, ότι το συγκεκριμένο απόσπασμα μεταδόθηκε στον αέρα του σταθμού από πολύ σοβαρό λάθος. Είναι αυτονόητο ότι αυτό δεν θα επαναληφθεί».

Τι συνέβη

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ μέσω του εξωδίκου προς τον ΑΝΤ1 απαιτεί από τον τηλεοπτικό σταθμό εντός 48 ωρών «να απολογηθεί για την κατάπτυστη αναφορά που προβλήθηκε κατά την διάρκεια εκπομπής του», με αναφορές περί «ΠΑΟΚ», «Θεσσαλονίκης» και… «Βουλγαρίας».

Πιο συγκεκριμένα κατά την προβολή σε μαγνητοσκόπηση της εκπομπής-τηλεπαιχνιδιού «ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ», με παρουσιάστρια την Ζέτα Μακρυπούλια, και η οποία έχει ως αντικείμενο την εύρεση λέξης μετά από περιγραφή στην οποία προβαίνει ο κάθε διαγωνιζόμενος, και ενώ η προς ανεύρεση λέξη ήταν η «Βουλγαρία», ένας διαγωνιζόμενος έδωσε ως λέξη περιγραφής στον συμπαίχτη του τη λέξη «ΠΑΟΚ» και ακολούθως ο συμπαίχτης του είπε τη λέξη «Θεσσαλονίκη» και αμέσως μετά τη λέξη «Βουλγαρία».

Από την «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ σχολιάζοντας το παραπάνω περιστατικό ανέφεραν ότι η εκπομπή ήταν μαγνητοσκοπημένη, άρα υπήρχε η δυνατότητα παρέμβασης από τον σταθμό για τα όσα ακούστηκαν, «δεν είναι ότι ειπώθηκε live, αλλά πέρασε και μετά το μοντάζ, προφανώς με την έγκριση του τηλεοπτικού σταθμού», έλεγαν χαρακτηριστικά στη Μικράς Ασίας, επισημαίνοντας πως μέσω του εξωδίκου επιφυλάσσονται να ασκήσουν κάθε νόμιμο δικαίωμά τους απέναντι στον ΑΝΤ1.