ΑΧΑΪΑ: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου αξιολογήθηκε από χρήστες για τις υπηρεσίες της – Τι έδειξε έρευνα

Με αφορμή την ολοκλήρωση της «Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών» που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. δημοσιοποιεί τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη μεταξύ των τελών Σεπτεμβρίου και αρχών Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 2.079 συνδρομητών ηλεκτρονικής διέλευσης «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» οι οποίοι δέχθηκαν να απαντήσουν στο σχετικό ερωτηματολόγιο.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 2.079 ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-pass (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2021)

  • Το 89% χρησιμοποιεί τις online υπηρεσίες διαχείρισης λογαριασμού, είτε μέσω του website www.gefyraepass.gr, είτε μέσω της εφαρμογής MyGefyra
  • Το 73% επαναφορτίζει τον λογαριασμό του «online» με τη χρήση τραπεζικής κάρτας (50%) ή μέσω πληρωμής web banking (23%)
  • Το 50% των συνδρομητών χρησιμοποιεί το website www.gefyraepass.gr για να διαχειριστεί τον λογαριασμό του, ενώ το 44% κάνει χρήση της εφαρμογής MyGefyra.
  • Το 74% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις online επαναφορτίσεις λογαριασμών e-pass
  • Το 70% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες του website www.gefyraepass.gr
  • To 51% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες της εφαρμογής MyGefyra

ΓΝΩΜΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ

  • Το 87% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την επίσκεψη
  • Το 93% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από τη συμπεριφορά του προσωπικού του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Το 98% δηλώνει ότι έλαβε τις πληροφορίες που ήθελε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του.