Μητσοτάκης για Ε-65 : Πανηγυρική η έγκριση του σχεδίου «Ελλάδα 2.0» από το Ecofin

Με την παρουσία και τοποθέτηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, διεξάγεται σήμερα η συζήτηση και ψήφιση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κύρωση των συμβάσεων τροποποίησης που αφορούν την κατασκευή του βόρειου οδικού άξονα του Ε-65.

Ένα έργο που έπειτα από 10 σχεδόν χρόνια αβεβαιότητας εισέρχεται πλέον σε τροχιά ολοκλήρωσης, καθώς ύστερα από δύο χρόνια συστηματικής δουλειάς, με αλλεπάλληλες επαφές και διαπραγματεύσεις με την ΕΕ, τελικά έλαβε το πολυπόθητο «πράσινο» φως και θα χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης και χωρίς να απαιτηθούν εθνικοί πόροι.

Ο βόρειος οδικός άξονας του Ε-65 ξεκινά από τα Τρίκαλα και ενώνεται με την Εγνατία, έχει μήκος 70,5 χιλιομέτρων. Θα είναι ένας υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος με διατομή δύο συν δύο λωρίδες και ΛΕΑ, η διάρκεια κατασκευής του εκτιμάται στα τρία χρόνια και είναι προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, ενώ έχουν προϋπολογιστεί και περίπου 38 εκατ. ευρώ επιπλέον για τις απαλλοτριώσεις και τις αρχαιολογικές εργασίες που μπορεί να προκύψουν.
Οπως είπε ο Πρωθυπουργός: «Η Θεσσαλία γνωρίζει μια ακόμα ενσωμάτωση στον ελληνικό κορμό. Με τη κύρωση της μελέτης, κατασκευής και λειτουργίας του βόρειου σκέλους της Ε65, η μεγάλη αυτή Περιφέρεια εντάσσεται στο σύγχρονο εθνικό σχεδιασμό.Πανηγυρική η έγκριση του εθνικού σχεδίου Ελλάδα 2.0 από το Ecofin. Το εθνικό σχέδιο ανταποκρίνεται στις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας.Η ψήφιση της σύμβασης του Ε65 από τη Βουλή σηματοδοτεί το τέλος μιας εκκρεμότητας 14 ετών. Ο Ε65 ήταν ένας από τους αυτοκινητοδρόμους που δημοπρατήθηκαν το 2007 και που σταμάτησε το 2011 λόγω της οικονομικής κρίσης»

Πηγή: skai.gr