Πάτρα: Επανέναρξη των δρομολογίων του Προαστιακού προς την Κάτω Αχαΐα.

advertisement

Έπιασαν τόπο οι ασφυκτικές πιέσεις της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Δήμου Δυτικής Αχαΐας προς τις ηγεσίες του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για επανέναρξη των δρομολογίων του Προαστιακού Σιδηρόδρομου από Πάτρα μέχρι Κάτω Αχαΐα, που ενώ ξεκίνησαν με την ελπίδα να μείνουν, διεκόπησαν για μήνες, με επιχείρημα την έλλειψη υποδομών και τεχνικής ασφάλειας, αλλά στην πραγματικότητα εξαιτίας της μη βιωσιμότητας της γραμμής εν τη απουσία ικανού αριθμού επιβατών σε καθημερινή βάση.

Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει η καλοκαιρινή περίοδος αλλά και λίγο μετά την αφετηρία της φετινής τουριστικής σεζόν, επιβεβαιωμένες πληροφορίες της αναφέρουν ότι τα τοπικά δρομολόγια  του τρένου θα αρχίσουν πάλι στις 17 Μαΐου, συνδέοντας την αχαϊκή πρωτεύουσα με την Αχαγιά και δίνοντας τη δυνατότητα εναλλακτικής μετάβασης εκεί, το ίδιο και αντίστροφα.

Αυτό που αλλάζει είναι η συχνότητα των δρομολογίων του Προαστιακού.Θέλει αυτά να είναι τα μισά από ότι στο πρόσφατο παρελθόν. Συγκεκριμένα, από την Πάτρα στην Κάτω Αχαΐα οι αμαξοστοιχίες θα φτάνουν ανά δεύτερο δρομολόγιο και όχι όλα. Τα μισά κατά συνέπεια θα έχουν ως τερματικό σταθμό τα Καμίνια.

Τα 6 δρομολόγια ημερησίως (εκτός μεγάλου απροόπτου), πολύ πιθανά μέσα στον Ιούνιο θα είναι εφικτό να φτάνουν στον Σταθμό της Κάτω Αχαΐας, με την ηγεσία του ΟΣΕ να ικανοποιεί το αίτημα του δημάρχου Σπ. Μυλωνά για επέκταση της γραμμής κατά 700 μ. ώστε οι επιβάτες να αποβιβάζονται πολύ πιο κοντά στο κέντρο της πόλης από τη μία και και στην παραλία από την άλλη.

Στο παραπάνω, σημαντική είναι η συμβολή του Ηλείου αν. διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Θ. Κοτταρά, όπως και του Πατρινού μέλους της διοίκησης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Μ. Κατσιγιάννη, υποστηρικτής των παράλληλων προσπαθειών του περιφερειάρχη Ν. Φαρμάκη και του αντιπεριφερειάρχη Χ.Μπονάνου ο οποίος χρειάστηκε τελευταία να υψώσει τους τόνους προς την Αθήνα για επαναλειτουργία του Προαστιακού.

Toυ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ