Καθημερινά για την λύση όλων των ζητημάτων του Δήμου από την σκοπιά των συμφερόντων των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων της Αιγιάλειας.

Στο Κοινοτικό Συμβούλιο Αιγίου, και στην Δημοτική Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, η Δημοτική Αρχή επήρε απόφαση για δυο θέματα . Επρόκειτο για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε δυο διαφορετικά σημαντικά σημεία της πόλης με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Η πρώτη ρύθμιση αφορούσε την προσωρινή μερική πεζοδρόμηση της οδού μητροπόλεως από την μελετοπούλων μέχρι την ρωμανώλη . Προέβλεπε μόνο 3 μέτρα ελεύθερο χώρο για τους πεζούς. Δεν έκανε καμία αναφορά για την αναγκαιότητα διέλευσης μεγάλων πυροσβεστικών οχημάτων. Επρόκειτο για εξυπηρέτηση εξάπλωσης τραπεζοκαθισμάτων, συγκεκριμένων καταστημάτων εστίασης.
Επίσης προέβλεπε μονοδρόμηση, από την οδό παναγιωτοπούλων μέχρι την μελετοπούλου, πότε προς το δεξιό και πότε προς το αριστερό μέρος του δρόμου, με μοναδικό κριτήριο την εξυπηρέτηση εξάπλωσης των τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων εστίασης, χωρίς και εδώ να αναφέρεται τίποτα για το πλάτος του δρόμου και την αναγκαιότητα διέλευσης πυροσβεστικών οχημάτων. Δηλαδή θα έχουμε στο κέντρο της πόλης ένα στενό μονόδρομο με ζιγκ-ζαγκ, ένα «μονόδρομο φίδι»

Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ καταψήφισε την εισήγηση σαν προσωρινά μπαλώματα που αλλοιώνουν την εικόνα της πόλης.
Πρότεινε να οριοθετηθεί η συνέχεα του μονόδρομου της μητροπόλεως, προσωρινά έστω με κολονάκια, με αντικειμενικά κριτήρια, με ΑΞΟΝΑ τον υπάρχοντα δρόμο, μέχρι την μελετοπούλων, και με πλάτος δρόμου που να εξυπηρετεί τη διέλευση πυροσβεστικών οχημάτων.
Στη συνέχεια να πεζοδρομηθεί η μητροπόλεως, προσωρινά έστω με κολονάκια, με ΑΞΟΝΑ πάντοτε τον υπάρχοντα δρόμο, μέχρι την οδό σολομού, εξασφαλίζοντας ελεύθερο χώρο για πεζούς, με πλάτος πάλι, το αναγκαίο για τη διέλευση πυροσβεστικών οχημάτων.

Η δεύτερη απόφαση αφορούσε την μονοδρόμηση του παραλιακού δρόμου της Αλυκής εξασφαλίζοντας μια λωρίδα για τους περιπατητές. Η εισήγηση ανέφερε πλάτος λωρίδας για πεζούς μόνο 1.60 μέτρα από τα συνολικό πλάτος ασφάλτου που είναι 6.30 μέτρα, στο στενότερο σημείο μπροστά από τα μαγαζιά.

Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ψήφισε την εισήγηση και πρότεινε μεγαλύτερο πλάτος λωρίδας για πεζούς πάνω από 2 μέτρα, με πρόβλεψη για ποδήλατα, καθώς και
την επέκταση της ηλεκτροφώτισης. Να ασφαλτοστρωθεί η πάροδος της Αλυκόβρυσης. Να δημιουργηθούν περισσότερα δωρεάν Δημοτικά πάρκινγκ ώστε να μην έχουμε παρκαρίσματα στο μονόδρομο.
Για την οριστική λύση του κυκλοφοριακού της Αλυκής, η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ υιοθετεί την ολοκληρωμένη πρόταση που έχει καταθέσει η «Αγωνιστική Ομάδα Αλυκής» από το 2018, για την αποσυμφόρηση του παραλιακού δρόμου της ΑΛΥΚΗΣ δομημένη σε δυο φάσεις:
1η φάση : Άμεση λύση με το άνοιγμα κάθετου δρόμου , μονοδρόμηση του παραλιακού δρόμου και έξοδος των οχημάτων(και μικρού λεωφορείου) από τον μονοδρομημένο κάθετο δρόμο. Κατασκευή πεζοδρομίου από την πλευρά της θάλασσας και της λίμνης για την ασφάλεια των περιπατητών και την αποφυγή παρκαρίσματος κατά μήκος του παραλιακού δρόμου. Ενοικίαση Δημοτικών πάρκινγκ για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων.

2η φάση : Οριστική λύση του προβλήματος με τη πεζοδρόμηση μέρους του παραλιακού δρόμου μέχρι τη πάροδο Παυσανίου. Τα οχήματα (και μικρά λεωφορεία ) να εισέρχονται στην παραλία Αλυκής από την μονοδρομημένη και διευρυμένη πάροδο Παυσανίου και να εξέρχονται από την αντίθετα μονοδρομημένη πάροδο της Αλυκόβρυση .

Η ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ παλεύει καθημερινά για την λύση όλων των ζητημάτων του Δήμου από την σκοπιά των συμφερόντων των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων της Αιγιάλειας.
Με βάση αυτά τα λαϊκά συμφέροντα, κρίνει τις θέσεις τόσο της Δημοτικής Αρχής όσο και τις θέσεις των άλλων παρατάξεων της αντιπολίτευσης. Έχει εξάλλου αποδείξει ότι έχει τη δική της αυτοτελή πορεία.

ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ