Τι να τρως για να κάψεις λίπος πιο γρήγορα

advertisement

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν το σώμα να χάσει πιο γρήγορα το περιττό λίπος; Αν και οι ειδικοί επισημαίνουν πως η απώλεια λίπους είναι μια σύνθετη διαδικασία που περιλαμβάνει και σωστή διατροφή, αλλά και συστηματική άσκηση, υπάρχουν κάποια φαγητά που κάνουν την προσπάθεια αυτή λίγο πιο εύκολη.

> Πώς θα μετατρέπεις κάθε τροφή σε καύσιμο

Οι τοπ τροφές που καίνε γρήγορα το λίπος

Σαρδέλες

Οι σαρδέλες δεν είναι μόνο μια καλή πηγή άπαχης πρωτεΐνης και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, αλλά είναι εξαιρετικές για την καύση λίπους. Πλούσιες σε ασβέστιο, ενισχύουν τα οστά, ενώ παράλληλα η συχνή κατανάλωση σαρδελών φαίνεται πως ευνοεί τη μακροζωία.

Σπόροι chia

Είναι πλούσιοι σε αντιφλεγμονώδη λιπαρά, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και βοηθούν στην παράταση του αισθήματος του κορεσμού. Μία κουταλιά της σούπας περιέχει 2.500 mg από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, 4,5gr φυτικών ινών, 3gr πρωτεΐνης και πολλά θρεπτικά συστατικά.

Με ποιες τροφές θα τονώσεις τον μεταβολισμό σου και θα κάψεις λίπος

Μελέτες δείχνουν επίσης ότι σπόροι chia βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα.

Αυγά

Τα αυγά- ειδικά το ασπράδι- αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης. Περιέχουν τα 9 από τα βασικά αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα σου για να είναι ακμαίο. Έχει αποδειχθεί επανειλημμένα ότι οι άνθρωποι που τρώνε αυγά για πρωινό νιώθουν χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνουν την καθημερινή συνολική πρόσληψη θερμίδων στο σώμα τους και χάνουν κιλά.

Μαύρη σοκολάτα

Τα αντιοξειδωτικά (φλαβονόλες) που περιέχονται στη μαύρη σοκολάτα παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της παχυσαρκίας και του διαβήτη τύπου 2. Παράλληλα ενισχύουν τη λειτουργία της καρδιάς, μειώνουν την πίεση, βελτιώνουν την ικανότητα συγκέντρωσης και περιορίζουν την όρεξη.

Η κατανάλωση σοκολάτας, σε “λογικές” πάντα ποσότητες μπορεί να ενισχύσει την καρδιακή υγεία. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως όσοι έτρωγαν καθημερινά μικρή ποσότητα σοκολάτας, ακόμη και γάλακτος (η ημερήσια κατανάλωση σοκολάτας ανερχόταν σε επτά γραμμάρια) είχαν 12% μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρδιαγγειακά νοσήματα.

> Οι τροφές που θα τονώσουν το σπέρμα σου με φυσικό τρόπο

Καυτερές πιπεριές

Οι καυτερές πιπεριές παίρνουν την γεύση τους από την καψαϊκίνη. Έχει διαπιστωθεί πως η κατανάλωση πικάντικων φαγητών μπορεί να μειώσει σημαντικά τις λιγούρες και την επιθυμία για τσιμπολόγημα. Τέλος βοηθούν στην πέψη.