Ετοίμαζε i8 με 468 PS η Alpina!

Με τον κινητήρα των 2,0 λίτρων της BMW M135i είχε ετοιμάσει ένα project η Alpina για εναλλακτική και αρκετά πιο δυνατή έκδοση του υβριδικού supercar i8.

Ενώ το i8 από το εργοστάσιο εφοδιαζόταν με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων που προέρχεται από τη MINI, η Alpina αποφάσισε να αντικαταστήσει  αυτόν τον κινητήρα με τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 2.0 λίτρων από τη BMW M135i. Η εξέλιξη προχώρησε και ο κινητήρας αυτός πήρε τη θέση του τρικύλινδρου, που σε συνεργασία με τους ηλεκτρικούς κινητήρες του μοντέλου έφεραν μια συνοιλική απόδοση 468 ίππων και μια μέγιστη τιμή ροπής που έφτασε τα 71,4 kgm. Μιλώντας στο BMW Blog, το αφεντικό της Alpina, Andreas Bovensiepen αποκάλυψε τα διάφορα θέματα που αντιμετώπισε η εταιρεία κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Αρχικά, η ψύξη ήταν ένα ζήτημα αρκετά μεγάλο με την Alpina να πρέπει να αντικαταστήσει το βασικό intercooler με ένα μεγαλύτερο, ενώ παράλληλα έπρεπε να «χωρέσει» δύο επιπλέον intercoolers στα μπροστινά φτερά για τις ανάγκες ψύξης του λιπαντικού του κινητήρα και του κιβωτίου των ταχυτήτων.


Επιπλέον, το αυτόματο κιβώτιο του i8 δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει την επιπλέον ισχύ, αναγκάζοντάς κάνοντας την επιλογή του οκτατάχυτου αυτόματου (της Aisin) από την M135i, μονόδρομο. Αυτό το νέο κιβώτιο ταχυτήτων όμως, καθώς και ο μεγαλύτερος κινητήρας, απαιτούσαν επίσης ένα νέο πίσω υποπλαίσιο με μεγαλύτερες αντοχές από το υπάρχον. Το Alpina i8 μετά από όλα αυτά, ήταν κατά 100 κιλά πιο βαρύ και θα χρειαζόταν να δοκιμαστεί σε σύγκρουση, παρουσιάζοντας ένα ακόμη εμπόδιο για την εταιρεία. Αυτή λοιπόν είναι η νεότερη εκδοχή για το τι συνέβη εν τέλει με τη δυνατότερη i8 που θα βλέπαμε –έστω και με την υπογραφή της Alpina. Σε μια παλιότερη, είχαμε την εικόνα πως η BMW είχε αντιδράσει στις προθέσεις της Alpina για το project, μια και αυτή η έκδοση θα ήταν λιγότερο «πράσινη» από ότι ήθελαν για το μοντέλο τους οι ιθύνοντες της Γερμανικής εταιρείας.