Δημοπρασία για… γερά πορτοφόλια: Ο νικητής θα δει τη Μόνα Λίζα από πολύ κοντά

Το διάσημο Μουσείο του Λούβρου διοργανώνει δημοπρασία για όσους θέλουν να βάλουν γερά το χέρι στην τσέπη – Ο νικητής θα δει από πολύ κοντά τη διάσημη Μόνα Λίζα, και θα απολαύσει ιδιωτική νυχτερινή ξενάγηση από τον πρόεδρο του μουσείου

Ένας τυχερός και με παχυλό πορτοφόλι θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά το πιο διάσημο έργο του Λεονάρντο ντα Βίντσι, τη Μόνα ΛίζαΚαι όχι μόνο…

Όπως αναφέρει το αμερικανικό δίκτυο CNN, ο νικητής της δημοπρασίας που οργανώνει το Λούβρο στο Παρίσι θα απολαύσει μία ιδιωτική ξενάγηση από τον ίδιο τον πρόεδρο του μουσείου.

«Ένας τυχερός πλειοδότης θα έχει την ευκαιρία να έρθει πολύ κοντά με τη «Mόνα Λίζα» χάρη σε μια νέα δημοπρασία που οργανώνει το μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι.

Ο νικητής θα παρακολουθήσει την ετήσια εξέταση της «Μόνα Λίζα» , η οποία βγαίνει από το ..κάδρο για επιθεώρηση μία φορά το χρόνο», σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο οίκος δημοπρασιών Christie’s.

Ο οίκος, όπως και το ξενοδοχείο «Hotel Drouot», ανακοίνωσαν ότι ο τυχερός της δημοπρασίας θα απολαύσει μία ιδιωτική ξενάγηση στο μουσείο των Παρισίων από τον Ζαν Λικ Μαρτινέζ, πρόεδρο και διευθυντή του Λούβρου.

Το μουσείο θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα από τη δημοπρασία για έναν νέο εκπαιδευτικό χώρο, όπως επισημαίνει το αμερικανικό δίκτυο.

Τα έσοδα θα δοθούν για τη δημιουργία του «Louvre Museum Studio»

Σε δελτίο τύπου, οι διοργανωτές ανέφεραν ότι το Λούβρο θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα της δημοπρασίας για να κάνει το μουσείο «προσβάσιμο σε όλους».

Τα σχέδια περιλαμβάνουν την δημιουργία του «Louvre Museum Studio», ενός νέου χώρου που θα επικεντρώνεται στην καλλιτεχνική και πολιτιστική εκπαίδευση.

«Αυτή η περίοδος της πανδημίας, η οποία πλήττει πρώτα τους πιο ευάλωτους, καθιστά αυτό το έργο ακόμη πιο απαραίτητο», επισημαίνει ο Μαρτινέζ.

Στις 15 Δεκεμβρίου αναμένεται ο νικητής

Η δημοπρασία ξεκίνησε χθες και θα ολοκληρωθεί στις 15 Δεκεμβρίου. Διάσημοι γαλλικοί οίκοι, όπως, η Cartier και η Dior συνεργάστηκαν με το μουσείο για να προσφέρουν την εμπειρία τους στο πλαίσιο της δημοπρασίας.

Από την πλευρά της, η εταιρεία Cartier έχει προσφέρει για τη δημοπρασία ένα από τα βραχιόλια της, από τη σειρά «Panthère de Cartier».

Το μουσείο του Λούβρου είναι το μεγαλύτερο και πιο δημοφιλές μουσείο τέχνης στον κόσμο, προσελκύοντας περίπου 10 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως.

Όμως, φέτος έπρεπε να κλείσει τις πόρτες του στο κοινό για αρκετούς μήνες λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.