ΑΧΑΪΑ: Τηλεκπαίδευση για «γέλια« και για λίγους μαθητές – Εκτός διαδικτυαού μαθήματος παιδιά σε χωριά του Ρίου, της Τριταίας και των Καλαβρύτων

Πολλές απουσίες χθες στις ψηφιακές αίθουσες όπου ξεκίνησε το εξ αποστάσεως μάθημα για τα Δημοτικά σχολεία και τα Νηπιαγωγεία. Διευθυντές και δάσκαλοι βρέθηκαν σε ιδιαίτερα στενάχωρη θέση καθώς ήρθαν αντιμέτωποι με την εναγώνια προσπάθεια των μαθητών τους και των γονιών τους να παρακολουθήσουν.
Μέχρι της 3.00 υπήρχε μία καλή εικόνα., αλλά από εκεί και μετά  άρχισε η προβληματική λειτουργία, το δίκτυο δεν λειτουργούσε κι όποιος έβγαινε, μαθητής ή εκπαιδευτικός δεν μπορούσε να ξανασυνδεθεί. Τα μισά παιδιά το δεύτερο δίωρο, μετά το διάλειμμά τους, δεν μπόρεσαν να ξαναμπούν στην ψηφιακή αίθουσα» μας περιέγραψε διευθυντής κεντρικού σχολείου της Πάτρας και πρόσθεσε:
Αρκετοί δάσκαλοι αλλά και μαθητές αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν κινητά τηλέφωνα και τα προσωπικά τους δεδομένα για να μπορέσουν να συνδεθούν στο δίκτυο αλλά κι αυτό έγινε μέχρι συγκεκριμένη ώρα».
Μαθητές και εκπαιδευτικοί των περιοχών Σελλών Ρίου και Σταυροδρομίου Τριταίας δεν είχαν καθόλου πρόσβαση στο δίκτυο.
Η τηλεκπαίδευση σε Δημοτικά και Γυμνάσια, δεν άρχισε ακόμα και για τους λιγοστούς μαθητές από τον οικισμό Μπόσι των Καλαβρύτων (των 20 κατοίκων), που τα προηγούμενα χρόνια είχε βρεθεί στο επίκεντρο λόγω της έλλειψης οδικής πρόσβασης στο σχολείο των Πετσάκων, αλλά τώρα προκύπτει πρόβλημα ανυπαρξίας διαδικτύου.
Πρόκειται για 9 παιδιά, μεταξύ αυτών και μαθήτρια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που μετέβαινε – προ καραντίνας – στο Γυμνάσιο Καλαβρύτων, κάνοντας με τους καθηγητές ιντερνετικά μαθήματα, αλλά πλέον, μαζί με τους μικρότερους συγχωριανούς της εξαναγκάζονται σε παραμονή στα σπίτια τους, καθότι κανένα σήμα κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας δεν πιάνει στην περιοχή, η οποία βρίσκεται σε υψόμετρο 688 μέτρων, στα 30 χιλιόμετρα από την πόλη.
Το κορίτσι του Γυμνασίου, εξαιτίας της πολυήμερης «αργίας» του σχολείου υποχρεώθηκε να μετακομίσει και να φιλοξενηθεί από πρόσωπο του συγγενικού περιβάλλοντος της οικογένειάς του κι έτσι να μη χάσει μαθήματα που παρακολουθούν συνομήλικοί του με κανονική πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση.