Τηλεθέαση: Μάχη ανάμεσα σε “Bachelor” και “Άγριες Μέλισσες”

advertisement

Μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός στην prime time ζώνη της τηλεόρασης τη φετινή σεζόν, με όλα σχεδόν τα κανάλια να έχουν “δυνατά χαρτιά”.

Το βράδυ της Πέμπτης (24/09) τα προγράμματα έδωσαν “σκληρή” μάχη για να επικρατήσουν στην τηλεθέαση, με τις “Άγριες Μέλισσες” του ΑΝΤ1 να παίρνουν την πρωτιά.

Η δραματική σειρά εποχής κατάφερε να συγκεντρώσει 29.7% στο δυναμικό κοινό και 31.9% στο γενικό σύνολο, ενώ το ριάλιτι αγάπης του Alpha ακολούθησε με 15.5% και 13% αντίστοιχα.

Η τηλεθέαση των προγραμμάτων “Εφιάλτης στην κουζίνα”, “Ήλιος” και “Έλα στη θέση μου” κινήθηκε σε παρόμοια ποσοστά με το “Bachelor”, ενώ πιο κάτω βρέθηκε η σειρά του ΣΚΑΙ “8 Λέξεις”.

Στη late night ζώνη, το “Big Brother” επικράτησε του “The 2Night Show” με 16.7% στο δυναμικό κοινό και 16% στο γενικό σύνολο, έναντι των ποσοστών 13.7% και 14.6%.

Δείτε αναλυτικά

Δυναμικό κοινό

Άγριες Μέλισσες – 29,7%

Big Brother – 16,7%

Εφιάλτης στην Κουζίνα – 15,5%

Bachelor – 15,5%

Ήλιος – 15.5%

Έλα στη θέση μου – 14.6%

8 Λέξεις – 12,3%

The 2night show – 13.7%

Γενικό σύνολο

Άγριες Μέλισσες – 31,9%

8 Λέξεις – 19,5%

Big Brother – 16%

Ήλιος – 16.7%

Έλα στη θέση μου – 16%

Εφιάλτης στην Κουζίνα – 14,3%

Bachelor – 13%

The 2night show – 14.6%