Στο παλαιό αίτημα για πλήρως υπόγειο τρένο, επιμένει η δημοτική αρχή, δηλαδή από τον Άγιο .Διονύσιο (σημερινό τερματικό σταθμό του έργου) έως και το Ρίο, όπως είπε στο ΣΚΑΪ Πάτρας 89,4 ο αντιδήμαρχος Τεχνικού Τομέα Χρήστος Κορδάς.
Ζήτησε διάλογο με το υπουργείο Υποδομών, ωστόσο βλέπει θετικά το σχέδιο που ανακοίνωσε ο Κ.Καραμανλής για εκλογικευμένη υπογειοποίηση, μετά την οδό Κανελλοπούλου, έως και το νέο λιμάνι, αν και
υποστήριξε ότι είναι δείγμα πως οι κυβερνητικές διαθέσεις αλλάζουν.