Σήμερα ψηφίζεται το νομοσχέδιο υπουργείου Παιδείας – Παρέμβαση Μητσοτάκη

Με ενδιαφέρον αναμένεται η σημερινή συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση του Σχολείου, στην Βουλή.

Στην συζήτηση μάλιστα θα παρέμβει και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς και οι αρχηγοί των κομμάτων. Μετά τη χθεσινή συζήτηση επί της αρχής του νομοσχεδίου, που επιφέρει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, το μεσημέρι θα διεξαχθεί συζήτηση «επί των άρθρων» και αργότερα θα ακολουθήσει η ψήφιση του νομοσχεδίου. Για την ψηφοφορία, το ΚΚΕ ζήτησε να γίνει ονομαστικά επί της αρχής και επί ορισμένων άρθρων.

Το επίμαχο νομοσχέδιο έχει φέρει αντιδράσεις από την αντιπολίτευση, ενώ χθες οι εκπαιδευτικοί προχώρησαν σε απεργία και σήμερα αναμένεται να πραγματοποιήσουν νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη.

H κόντρα Κεραμέως – Φίλη για τα Αγγλικά στα νηπιαγωγεία

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συζήτησης στη Βουλή για το νομοσχέδιο, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανέφερε ότι στόχος του υπουργείου είναι να βρίσκει λύσεις παρά τις αντιξοότητες και να δίνει στους μαθητές και στους φοιτητές περισσότερα και καλύτερα εφόδια. Παράλληλα, απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης, αλλά και του πρώην υπουργού, Ν. Φίλη, αναφορικά με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία, απάντησε πως «τα παιδιά που μαθαίνουν περισσότερες από μία γλώσσες αποκομίζουν γνωστικά οφέλη, όπως η επίλυση προβλημάτων και η ικανότητα επικοινωνίας, η δημιουργικότητα και η πολιτισμική συνείδηση».

«Ερευνες έχουν δείξει ότι η δεύτερη γλώσσα αυξάνει τη δυνατότητα της γνώσης και της μητρικής γλώσσα των παιδιών. Είναι παγκόσμια τάση η εκμάθηση ξένων γλωσσών να εισάγεται όλο και σε μικρότερες ηλικίες», τόνισε επίσης η υπουργός.

Νωρίτερα, ο κ. Φίλης επιτέθηκε στην κα Κεραμέως λέγοντας πως θα έπρεπε «να ακούσουν τους ειδικούς» και πως μία τέτοια απόφαση θα προκαλέσει άλλα προβλήματα, καθώς, όπως σημείωσε, υπάρχει μεγάλος αριθμός παιδιών που δεν έχει την ελληνική γλώσσα ως μητρική, «ενώ υπάρχουν και παιδιά με μαθησιακά προβλήματα».