Όλα πάνε στραβά, σε ένα δρόμο που ονειρευόταν η πόλη και που στο τέλος του έβγαλε τα μάτια… στη διανοιγμένη Κανακάρη, που ξόδεψε το Κράτος κοντά στο 1,5 δις. Ευρώ

Επιτέλους παραδώσετε μας τις εναλλακτικές προτάσεις του μελετητή. Πρέπει να δούμε οι Δημοτικές παρατάξεις και όλοι οι ενδιαφερόμενοι πολίτες Και τοπικοί φορείς τις κυκλοφοριακές μελέτες για την αντιδρόμηση της Κανακάρη» απαίτησε ο επικεφαλής της ΝΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ Νίκος Νικολόπουλος κατά την μεσημβρινή συνάντηση που είχαν με την δημοτική αρχή όλοι οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων.
Σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά στην πόλη όπως η αντιδρόμηση της Κανακάρη, η Δημοτική Αρχή δεν έχει πράξει ούτε τα αυτονόητα.
Εδώ προκύπτουν πολύ σοβαρά ζητήματα για το πώς κινείται η Δημοτική Αρχή και με πόση προχειρότητα αντιμετωπίζει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Πάτρας
Ακολουθώντας μια κουτοπόνηροι τακτική να θέλει να είναι και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ. Όταν μιλάμε τους κατοίκους να εμφανίζεται ότι ακούει τα αιτήματα τους αλλά στις κλειστές μυστικές συναντήσεις με τους υπηρεσιακούς παράγοντες να τρέχει ολοταχώς την αντιδρόμηση παρά τις αντιδράσεις των πατρινών και χωρίς να έχει δώσει λύση στα προβλήματα που αυτη επιφέρει .
Αναφερόμενος στην αντιδρόμηση της Κανακάρη ο Νίκος Νικολόπουλος σημείωσε:
«Είναι φανερό, ότι η μελέτη Δοξιάδη για την αντιδρόμηση της Κανακάρη έχει ξεπεραστεί από το χρόνο και από τις αυξημένες ανάγκες της πόλης. Άλλωστε, η αρχική μελέτη προέβλεπε και παράλληλη αντιδρόμηση των οδών Κωνσταντινουπόλεως και Ρήγα Φεραίου.
Είναι λοιπόν αδήριτη η ανάγκη επικαιροποίησης της μελέτης σε ό,τι αφορά στα τεχνικά της χαρακτηριστικά, το πλάτος, τις υψομετρικές διαφορές και την κατεύθυνση και σε σχέση με τις υπόλοιπες οδούς, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις διογκούμενες κυκλοφοριακές επιβαρύνσεις μιας πόλης, που έχει αλλάξει θεαματικά βηματισμό σε σχέση με την εποχή κατά την οποία συνετάχθη η μελέτη.
Οι όποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι φανερό, ότι δεν επηρεάζουν την καθημερινότητα και τη ζωή αποκλειστικά και μόνο των κατοίκων της συγκεκριμένης οδού, αλλά όλων των πολιτών της Πάτρας και επιβαρύνουν την εύρυθμη λειτουργία μιας ολόκληρης πόλης, αφού είναι σε συνάρτηση και με αντιδρομήσεις άλλων δρόμων. Οι κακοτεχνίες, οι προχειρότητες και οι αρρυθμίες του έργου είναι προφανείς.
Τέλος ο Νίκος Νικολόπουλος επεσήμανε και τα ακόλουθα: «Περιμέναμε το έργο της διάνοιξης στην Κανακάρη για να πάρει η πόλη της Πάτρας ανάσα. Εν τέλει η νέα και ακριβοπληρωμένη από το Υπουργείο Υποδομών, τη Π.Δ.Ε. και από το ΕΣΠΑ οδός εξόδου από την Πάτρα προς την Νέα Εθνική Οδό ήδη φορτώθηκε την ασφυκτική έλλειψη χώρων στάθμευσης. Την διανοίξαμε και την… κλείσαμε. Εμείς ως Δημοτική παράταξη ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ αλλά προσωπικά εγώ και ως βουλευτής Αχαΐας φέραμε το ζήτημα πολλάκις στη Βουλή και στο δημόσιο διάλογο και έχουμε αναδείξει την ένοχη αδιαφορία της Δημοτικής Αρχής Πελετιδη» .