ΑΧΑΪΑ: Πάνε λίγο πίσω τα δρομολόγια του τρένου από Πάτρα προς Κάτω Αχαΐα – Εν αναμονή του καθημερινού «ταξιδιού»

Καθημερινά θα σφυρίζει  το τρενάκι του προαστιακού από τον ΣΣ Αγίου Ανδρέου στην Πάτρα έως και την Κάτω Αχαΐα και τον ανακαινισμένο Σταθμό του ΟΣΕ στην πρωτεύουσα της Δυτικής Αχαΐας.

Πέμπτη ή Παρασκευή θα ξεκινήσουν τελικά τα δρομολόγια του προαστιακού και όχι Δευτέρα όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί.

Σύμφωνα με το στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Μάκη Κατσιγιάννη, σε  σύσκεψη με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η μη ηλεκτροδότηση του σταθμού Κάτω Αχαΐας όπου θα γίνεται και η έκδοση εισιτηρίων, θα καθυστερήσει την έναρξη για τρεις τέσσερις μέρες .

Η σύνδεση γυρίζει σελίδα στην εγκατάλειψη της παλαιάς, μετρικής, γραμμής του τρένου, μετά την Πάτρα και προς τη Δυτική Πελοπόννησο και αναμένεται να είναι η αρχή του σχεδίου για την επαναχρησιμοποίηση και επέκτασης της γραμμής προς την Ηλεία, σύμφωνα και με τις πρόσφατες δεσμεύσεις της διοίκησης του ΟΣΕ.
Η λειτουργία του προαστιακού Πάτρα – Δυτική Αχαΐα θα είναι σε πρώτη φάση 12ωρη με πέντε δρομολόγια καθημερινά, τα οποία θα ξεκινούν μετά τις 6:30 το πρωί και θα ολοκληρώνονται στις 7:00 το απόγευμα περίπου. Με προοπτική νυχτερινών δρομολογίων για την άνοιξη και το καλοκαίρι του έτους.
Για την 12ωρη λειτουργία του προαστιακού χρειάστηκε να ηλεκτροφωτιστούν οι στάσεις, κάτι για το οποίο ενημέρωσε πρόσφατα ο διοικητής του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος τον περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, σε ερώτημα που είχε απευθύνει ο δεύτερος, σε σχέση με τις καθυστερήσεις έναρξης της γραμμής. Ο φωτισμός μαζί με άλλες γραφειοκρατικές δυσκολίες, είχαν ως αποτέλεσμα το έργο που χρηματοδότησε η Περιφέρεια μέσω της Διαχειριστικής του ΕΣΠΑ, να έχει ολοκληρωθεί από τον Αύγουστο του 2019 αλλά η σύνδεση να μην ξεκινά.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του προαστιακού έγινε τον Απρίλιο του 2019 οπότε και εντοπίστηκαν προβλήματα στον αρχικό σχεδιασμό τα οποία περιόριζαν τη δυναμική του, σε επίπεδο εξυπηρέτησης και ασφάλειας. Εκτοτε τοποθετήθηκαν επιπλέον αυτόματες διαβάσεις και εγκαταστάθηκαν φύλακες στις αφύλακτες διασταυρώσεις για να συντομευθεί το δρομολόγιο και να υπάρχει σωστή απόκριση, χρονικά, για τους επιβάτες ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η περίφραξη της γραμμής μ’ έμφαση την παραλιακή της Πάτρας και τις νότιες συνοικίες.