(ΦΩΤΟ)-ΠΑΤΡΑ: Ολοκληρώθηκε το W-eat Spirit του ΣΚΕΑΝΑ στο Royal

Ολοκληρώθηκε σήμερα με πολύ μεγάλη επιτυχία το 2ήμερο W-eat Spirit που
διοργάνωσε ο ΣΚΕΑΝΑ στο Royal . Πάνω από 20 εκθέτες – τοπικοί παραγωγοί
οίνου, μπύρας και αποσταγμάτων συναντήθηκαν με το κοινό και προσέφεραν
τις γεύσεις τους.
Σεμινάρια οινογνωσίας πραγματοποιήθηκαν από καταξιωμένους sommeliers,
bartendering και συνταγές cocktails από βραβευμένους bartenders σε
διαγωνισμούς σε Ελλάδα και το εξωτερικό.
Οι βιωματικές εμπειρίες του κοινού στο κρασί έγιναν με απόλυτα
επαγγελματικό τρόπο. Ειδικά ποτήρια και εξοπλισμός για να αναδειχθούν οι
πικοιλίες , τα συστατικά και τα αρώματα.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακός ήταν ο 11 ος Πανελλήνιος διαγωνισμός « Young
Bartenders 2019» με συμμετοχές από όλη την Ελλάδα ενώ το κοινό είχε την
δυνατότητα δοκιμής των δημιουργιών τους .
2Ο νέα παιδιά με παιδεία, όρεξη και ουσιαστική γνώση των υλικών που
χρησιμοποίησαν στις συνταγές τους δημιούργησαν μοναδικά cocktails.
Για πρώτη φορά σε διαγωνισμό bartender, οι διαγωνιζόμενοι εμπλούτισαν τις
συνταγές τους με τοπικά ποτά.
Επισκέπτες – γνώστες του cocktail που είχαν την δυνατότητα να δοκιμάσουν
τις δημιουργίες των νέων bartenders εντυπωσιάστηκαν από την τεχνογνωσία
τους, τη φαντασία αλλά και τις προσωπικότητες τους.
Young Bartender 2019 αναδείχθηκε ο Μελιγγιώτης Θεοφάνης.
Πάνω από 1000 άτομα επισκέφθηκαν τις εκδηλώσεις του 2ημέρου είτε για να
παρακολουθήσουν τα σεμινάρια είτε για να γευθούν τα τοπικά προϊόντα.
Οι εκθέτες: ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ, VANTANA, ΧΑΧΑΛΗΣ,  ΚΟΥΚΟΣ, TOULS,
ΚΟΥΤΟΥΛΑΣ, ΟΙΝΟΦΟΡΟΣ-ΡΟΥΒΑΛΗΣ, CAVINO, AMMOUSA,
KUKAΟ, ΚΙΝΤΩΝΗΣ, ORA, ΜΠΡΙΝΤΖΙΚΗΣ, ΠΑΡΠΑΡΟΥΣΗΣ, ACHAIA CLAUSS.
Οι χορηγοί: Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ, ΤΣΑΚΝΑΚΗΣ PREMIUM BRANDS, ΚΤΗΜΑ
ΜΠΡΙΝΤΖΙΚΗ, CASTRO ΧΑΧΑΛΗΣ, BAR PHILOSOPHY, BAR ACADEMY, BARTISTA
PROJECT, 40 VODKA 41, PELEANO, GRANICAL, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΟΥΠΟΛΗ, WE- MAG,
ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΚΡΟΝ- ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ, MARCONI, ΜΠΑΚΑΛΑΡΟΣ.
Το 2ήμερο πραγματοποιήθηκε με την σημαντική υποστήριξη του Επιμελητηρίου
Αχαΐας.
Το μεγάλο και φιλόδοξο project W-ɘat επιφυλάσσει πολλές εκδηλώσεις
ανάδειξης τοπικών προϊόντων με σαφή στόχο την εξωστρέφεια της Δυτικής
Ελλάδας και το γαστρονομικό αποτύπωμα.