ΑΧΑΪΑ: Ο Γ.Ρούσσος, νέος Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αιγιαλείας – Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία

Στον διορισμό του αιγιώτη δικηγόρου κ. Γεωργίου Ρούσσου ως νέου Γενικού Γραμματέα του Δήμου Αιγιαλείας προχώρησε ο δήμαρχος Αιγιαλείας (και ο ίδιος τ. Γ.Γ. του Δήμου) κ. Δημήτρης Καλογερόπουλος, με την απόφαση να ισχύει πλέον μιας και αναρτήθηκε στη “Διαύγεια” και στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Ο Γενικός Γραμματέας του εκάστοτε Δήμου προΐσταται αμέσως και μετά τον Δήμαρχο όλων των υπηρεσιών του Δήμου, υποστηρίζει το Δήμαρχο στα διοικητικά του καθήκοντα, διορίζεται και απολύεται με απόφαση Δημάρχου, που δημοσιεύεται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Παύει να ασκεί τα καθήκοντά του και απολύεται αυτοδικαίως όταν ο Δήμαρχος που τον προσέλαβε απωλέσει την ιδιότητα του για οποιονδήποτε λόγο.

Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, όπως προβλέπεται στην παρ.6 του αρ.161 του Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων (ν.3584/2007), ως ισχύει, έχει τις ακόλουθες ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: «α) Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου, β) Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και, γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους, γ) Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου, δ) Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημαρχιακής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημαρχιακής Επιτροπής, ε) Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημαρχιακής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, στ) Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημαρχιακή Επιτροπή, ζ) Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της Λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου, η) Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.»

Ο Δήμαρχος μπορεί, με απόφαση του, να εκχωρεί ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ αρμοδιότητες στο Γενικό Γραμματέα του Δήμου (πλην της υπογραφής χρηματικών ενταλμάτων).