Απίστευτο: Την κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων ζήτησε ο «γαλάζιος» πρόεδρος της ΟΛΜΕ -«Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία»

Την ώρα που η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προσπαθεί με κάθε τρόπο να προωθήσει την αριστεία, να επιβραβεύσει την προσπάθεια των μαθητών, ακόμα και με τις παρελάσεις και με το ποιος θα κρατάει την σημαία, ο γαλάζιος συνδικαλιστής καθηγητής πρόεδρος της ΟΛΜΕ ζητάει την κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων, γιατί λέει «η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία».

Συγκεκριμένα, επικεφαλής της κυβερνητικής παράταξης των καθηγητών, της ΔΑΚΕ δηλαδή,  και πρόεδρος της ΟΛΜΕ  Θ. Τσούχλος, μιλώντας στην Επιτροπή   της Βουλής σε πρόσφατη συζήτηση για νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και μάλιστα παρουσία της πολιτικής ηγεσία του υπουργείου, απευθυνόμενος στους Βουλευτές  ζήτησε την κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων. Υποστηρίζοντας- με αντίληψη και φρασεολογία ΚΚΕ- ότι η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία… Για δε τα Πειραματικά, συμφώνησε με τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι οι εισαγωγικές εξετάσεις προάγουν μια αντιπαιδαγωγική αντίληψη για την αριστεία και ζήτησε αντί να επιλέγονται με εισαγωγικές εξετάσεις, να διορίζονται οι μαθητές με κλήρωση.

Παραδόξως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν ζήτησε να παρέμβει, προκειμένου να απαντήσει στον γαλάζιο συνδικαλιστή.

Η δήλωση του γαλάζιου συνδικαλιστή Θ. Τσούχλου:
Η Ο.Λ.Μ.Ε. θεωρεί ως απαράδεκτο τον θεσμό των Προτύπων Σχολείων και από σειρά ετών έχει απαιτήσει την οριστική κατάργησή τους.

Όσον αφορά τα Πειραματικά έχουμε την άποψη ότι οι μαθήτριες και μαθητές πρέπει να επιλέγονται μετά από κλήρωση, έτσι ώστε να επιτελείται ο παιδαγωγικός στόχος αυτών των σχολείων.

Με την καθιέρωση εισαγωγικών εξετάσεων βρισκόμαστε ενώπιον μιας διαστρεβλωμένης και αντιπαιδαγωγικής αντίληψης της «αριστείας».

Επιπλέον έχει παρατηρηθεί μια πρωτοφανής έξαρση της προσφυγής των μαθητών στην παραπαιδεία και τα ιδιωτικά φροντιστήρια.

Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία, αλλά την ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

Η κρατική μέριμνα οφείλει να θέσει ως προτεραιότητα τις σχολικές μονάδες των δυσπρόσιτων περιοχών και όχι φυσικά τα πρότυπα.