«Άγριες Μέλισσες»: Ενθουσιάστηκε το Twitter, σάρωσε σε τηλεθέαση

Θεσσαλικός Κάμπος, 1958. Τρεις αδερφές, τρεις διαφορετικές γυναίκες. Η Ελένη, η Ασημίνα και η Δρόσω. Μετά τον ξαφνικό χαμό του πατέρα τους, μένουν χωρίς κανένα στήριγμα μέσα σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία και πρέπει να φροντίσουν τους εαυτούς τους και το βιος τους, μόνες τους. Μια πρόταση γάμου έρχεται ως θείο δώρο για την Ελένη. Ο Σέργιος, ο μεγάλος γιος του Δούκα Σεβαστού, του μεγαλογαιοκτήμονα της περιοχής, θέλει να την παντρευτεί και να προσφέρει μια καλύτερη ζωή σ’ αυτήν και τις αδερφές της. Ένας γάμος που δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια συμφέρουσα οικονομική συμφωνία και για τις δυο πλευρές.

Η Ελένη είναι έτοιμη να αρνηθεί όταν επιστρέφει στο χωριό ο Λάμπρος. Ο μοναδικός έρωτάς της. Γυρνά για να αναλάβει τη θέση του δασκάλου στο Διαφάνι με τη γυναίκα του, Θεοδοσία, στο πλευρό του. Η καρδιά της Ελένης γίνεται χίλια κομμάτια και λέει το «ναι» στον Σέργιο. Μόνο που εκείνη τη στιγμή αγνοούσε πως άνοιγε την πόρτα για να μπούνε χίλιες συμφορές στο σπίτι της. Και την πρώτη νύχτα του γάμου της, εκείνη και οι αδερφές της θα βάψουν τα χέρια τους με αίμα…

 

Ήταν σχεδόν συγκινητική η επιστροφή στην καλή τηλεόραση. Ούτε οι προσδοκίες διαψεύστηκαν, αλλά ούτε και ένιωσε κάποιος πως προσπάθησε μία εγχώρια σειρά να αντιγράψει τις αντίστοιχες καλές σειρές του εξωτερικού.

Οι «Άγριες Μέλισσες» μύρισαν Ελλάδα. Το κείμενο της Μελίνας Τσαμπάνη είναι ένα εξαιρετικό δείγμα κοινωνικής ηθογραφίας με άρτια μυθιστορηματικά στοιχεία που «δένουν» γλυκά με τις απαιτήσεις της τηλεοπτικής δραματουργίας.

Η σκηνοθεσία του Λευτέρη Χαρίτου είναι αριστοτεχνικά κινηματογραφική. Και το καστ; Αχ, αυτό το υπέροχο καστ. Με καθαρόαιμους, δεινούς θεατρίνους να δρασκελίζουν τα πλατό και να μαγεύουν με σιωπές κι εκφράσεις, να γεμίζουν την οθόνη συναίσθημα αβίαστα και να μην απαγγέλουν αυτάρεσκα ατάκες κακογραμμένες που βρίθουν κλισέ και ευκολιών.

Οι ηθοποιοί της σειράς θύμισαν σε ένα τηλεοπτικό κοινό, το οποίο έχει εθιστεί στη ριαλιτζίδικη παρακμή και στη σαπουνόπερα της κακιάς ώρας, τι σημαίνει τέχνη, υποκριτική, ποιότητα και αισθητική.
Η δύναμη των «Αγριων Μελισσών» είναι ακριβώς αυτό: ο συνδυασμός, η μέθεξη όλων των παραπάνω. Η Ελλάδα μέσα από τον φακό κομμάτι – κομμάτι. Η κοινωνία, οι προκαταλήψεις, τα ήθη, η επαρχία, ο πρωτευουσιανισμός, οι αστοί, οι γαιοκτήμονες, τα συναισθήματα, τα πάθη, τα μυστικά, η οικογένεια, ο διχασμός, το ανεκπλήρωτο, η εκδίκηση. Το συνονθύλευμα αυτό παρήλασε μπροστά από τα μάτια του τηλεοπτικού κοινού και το σαγήνευσε. Δικαίως.

 

Κορυφαίο trend στην διάρκεια προβολής το hashtag #AgriesMelisses με πολλά tweets για το περιεχόμενο, τις ερμηνείες αλλά και τις όποιες ενστάσεις που αφορούσαν κυρίως τεχνικά θέματα.

Η Μαρία Κίτσου και ο Ανδρέας Κωνσταντίνου νίκησαν κατά κράτος τις εντυπώσεις και συγκέντρωσαν εκατοντάδες σχόλια θαυμασμού. Ακολούθησαν οι Λεωνίδας Κακούρης, Κατερίνα Διδασκάλου και η Θεοφανία Παπαθωμά, η οποία ήταν η αγαπημένη του ανδρικού κοινού.

https://twitter.com/osianouli/status/1178369103163219968

 

 

Το δεύτερο επεισόδιο θα προβληθεί απόψε στις 22.45 και η σειρά θα προβάλλεται στον ΑΝΤ1, Δευτέρα ως Πέμπτη αυτή την ώρα.

 

Θρίαμβος και στους πίνακες της Nielsen

Η επιστροφή της καλής ελληνικής μυθοπλασίας είναι γεγονός, και αυτό αποδεικνύουν και τα νούμερα τηλεθέασης στον πίνακα της Nielsen. Οι τηλεθεατές επιβράβευαν το πρώτο επεισόδιο της πολυαναμενόμενης σειράς του ΑΝΤ1 «Άγριες Μέλισσες» με ποσοστό 28% στο δυναμικό κοινό ενώ σε τέταρτο έσπασε το φράγμα του 30%.

Αν και υπήρξε έντονος ανταγωνισμός στη ζώνη του prime time καθώς εκείνη την ώρα ο ΣΚΑΪ πρόβαλε το «Voice», η σειρά άντεξε, πήρε την πρωτιά αφήνοντας στη δεύτερη θέση το talent show με απόσταση τριών μονάδων η οποία, την ώρα της ταυτόχρονης προβολής τους, ξεπέρασε κατά πολύ αυτή τη διαφορά.

Χαρακτηριστικά όταν οι «Άγριες Μέλισσες» έσπαγαν το κοντέρ με 31% το «Voice» περιοριζόταν σε 16%. Η μάχη αναμένεται να γιγαντωθεί απόψε καθώς στον ανταγωνισμό στη βραδινή ζώνη θα μπουν τα τρία μεγάλα θηρία των καναλιών: GNTM (STAR), Λόγω Τιμής (ΣΚΑΪ) και Άγριες Μέλισσες (ΑΝΤ1).