ΑΧΑΪΑ: Την ώρα που έργα είναι «παγωμένα», η «Μηχανική» φιγουράρει με κερδοφορία – Φράγμα, τρένο και Πατρών – Πύργου

advertisement

Κατόπιν της ολοκλήρωσης της 40ης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων, ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

Με τις Οικονομικές Καταστάσεις του 2018 η Εταιρεία επανήλθε στην κερδοφορία, με κέρδη προ φόρων ύψους 1,2 εκ. €.

Έργ α Υπ ό Ε κτέ λ ε ση:

1. Φράγμα Πείρου – Παραπείρου για την ύδρευση της Πάτρας και της ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας,

προϋπολογισμού 86 εκ. €.

2. Κατασκευή της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο, σε συνεργασία με την GD Infrastrutture, το οποίο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 50%, προϋπολογισμού 119 εκ. €.
3. Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος: Τμήμα 6: Κάτω Αχαϊα – Σαγαίικα και Τμήμα 8:

Μιντιλόγλι – Α.Κ. ΒΙΠΕ Πάτρας, με την GD Infrastrutture, προϋπολογισμού 70 εκ. € .

Αναμένεται η ανάθεση κατασκευής της εργολαβίας «Σκούπα» του αυτοκινητόδρομου Άκτιο – Αμβρακία, με ύψος προσφοράς 87 εκ. €.

Βρίσκονται σε εξέλιξη οι απαραίτητες ενέργειες για την ανάπτυξη ακινήτου στο Γκέρμαν της

Σόφιας Βουλγαρίας, προϋπολογισμού επένδυσης 70 εκ. €.

Οι απαιτήσεις της Εταιρείας από το δημόσιο ανέρχονται σε 126 εκ. €, καθώς και από τον ιδιωτικό τομέα 40 εκ. € (από το έργο του Mediterranean Cosmos), πλέον τόκων.

Στόχος είναι η διανομή μερίσματος από το επόμενο έτος και η εκ νέου εισαγωγή των μετοχών της

στο Χρηματιστήριο Αθηνών το έτος 2022.