Ανενημέρωτα τα στελέχη της κυβέρνησης για το τρένο

Ο πρώην γ.γ. Υποδομών & Μεταφορών και Διευθύνων Σύμβουλος ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας έδωσε την δική του απάντηση σε όσα ήρθαν στο φως της δημοσιότητας στο 7ο Συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης που διοργάνωσε η εφημερίδα “ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ”, από τις 19 μέχρι τις 21 Σεπτεμβρίου στην Achaia Clauss.

Η μακροσκελής και γεμάτη αιχμές ανάρτηση του κ. Βούρδα στη σελίδα του στο facebook αναφέρει:

Καλό και αποδοτικό είναι, τα Κυβερνητικά στελέχη πριν τοποθετηθούν να ενημερώνονται έγκυρα.

Εάν είχε συμβεί αυτό θα γνώριζαν πως:
1.Στη διαδρομή Κιάτο-Πάτρα είναι σε εξέλιξη 3 εργολαβίες και όχι καμία.
2.Η υπογειοποίηση από Κατελόκαμπο έως Άγιο Διονύσιο διαθέτει μελέτες και μάλιστα, με εξαίρεση το τμήμα υπογειοποίησης της Κανελλοπούλου, οριστικές αλλά και κόστη.
3.Για το τμήμα αυτό υπάρχει και χρηματοδότηση 130 εκ. ενταγμένη στο ΕΣΠΑ και το έργο θα έχει και τις οριστικές μελέτες για το τμήμα που δεν υπάρχουν και τις οριστικές για τη διαδρομή ΆγιοςΔιονύσιος-Άγιος Ανδρέας. Τα σχετικά τευχη έχουν ήδη εκπονηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ.
4.Όλος ο σχεδιασμός έχει εγκριθεί και από τις Τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου και της Περιφέρειας.
5.Έχει προηγηθεί αναλυτική διαβούλευση σε τοπικό επίπεδο αλλά και έγκριση μελέτης Βιωσιμότητας από την Ε.Ε..

Εάν χρειάζονται 4 μήνες επανεξέτασης πρέπει να μας πουν με ποιο στόχο και σίγουρα σε 4 μήνες μη μας πουν επίγειο έργο με το κόστος του υπόγειου…..

Εκτός εάν η ενημέρωση προέρχεται από τον υπό ανάληψη νέο επικεφαλής του ΟΣΕ όπου:
1.Το Μάρτιο χαρακτήρισε το cut & cover του έργου “ανοιχτό όρυγμα” ή σα να μη διάβασε το cover ή σα να μην ήξερε αγγλικά ή σα να ήθελε απλά να παραπλανήσει.
2.Το Δεκέμβριο του 2014 παραιτήθηκε και άφησε ακέφαλη την ΕΡΓΟΣΕ για να είναι υποψήφιος, ενώ ταυτόχρονα ένα μήνα πριν υπέγραψε το έργο Κιάτο-Ροδοδάφνη με ημερομηνία λήξης χρηματοδότησης το Δεκέμβριο του 2014 . Άλλοι εξασφάλισαν τα χρήματα και υλοποιήθηκε.
3. Προετοίμασε μελέτες στο Ψαθόπυργος-Ρίο χωρίς να πει στην Τοπική κοινωνία ότι περιλαμβάνει και τον Καστελόκαμπο.

Καλό θα είναι λοιπόν, και για τους ίδιους αλλά και για το Σιδηρόδρομο που δεν αντέχει μικροπολιτικά παιχνίδια, πρώτα να ενημερώνονται και μετά να ομιλούν. Να προσέχουν λίγο περισσότερο και να ακούν τους γνώστες των πραγμάτων και όχι όσους το παίζουν γενικώς….
Παρέλαβαν για πρώτη φορά Σιδηρόδρομο σε τροχιά ανάπτυξης.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να το τεκμηριώσω ξανά αλλά εάν χρειαστεί θα γίνει και αυτό.