ΑΧΑΪΑ: Το πρόγραμμα «CULTURE AND SHOPPING» του Επιμελητηρίου, έως Οκτώβριο

Συνεχίζεται το πρόγραμμα «CULTURE AND SHOPPING» του Επιμελητηρίου Αχαΐας για προσέλκυση τουριστών στην περιοχή. Οι χάρτες της πόλης με προτάσεις για επισκέψεις σε αξιοθέατα και για αγορές, διατίθενται σε τέσσερις γλώσσες από ειδικά stands σε πενήντα (50) ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής.

Παρήχθησαν 20.000 χάρτες σε 4 γλώσσες και γίνεται η συνεχής προώθησή τους: Α) Σε 52 ξενοδοχεία της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής με ειδικό stand σε όλες τις reception ώστε να εξυπηρετούνται με χάρτη για τα αξιοθέατα και τις διαφημιζόμενες εμπορικές επιχειρήσεις της πόλης. B) Στους εκδρομείς των οργανωμένων – προγραμματισμένων εκδρομών από τους touroperators: TUI – MOUZENIDIS – AMBOTIS – PROMOVACANCES με εκτιμούμενες επισκέψεις στην Πάτρα ανά εβδομάδα 200 – 300 άτομα. Αλληλεπίδραση: Αξιοσημείωτο είναι ότι από τους τρεις tour operators που έχουν επιλέξει την Πάτρα, την Αχαΐα και την ευρύτερη περιοχή ως τουριστικό προορισμό.

Έτσι δημιουργείται μια σημαντική αλληλεπίδραση στην τοπική οικονομία. Ο τουρισμός που εξυπηρετείται ακόμα και με το πρόγραμμα “all inclusive”, καταναλώνει προϊόντα από τοπικές επιχειρήσεις δημιουργώντας έτσι μία αύξηση της κατανάλωσης και της ενεργούς ζήτησης της τοπικής οικονομίας. Εφαρμογή Win – Win με θετικά αποτελέσματα αλλά και προοπτικές εξέλιξης. Με τις αγορές τους προσφέρονται στους τουρίστες δώρα (τοπικά προϊόντα). Για μια ακόμη φορά η αγορά της Πάτρας για το διάστημα από Ιούνιο έως Οκτώβριο δέχεται τις επισκέψεις των τουριστών μέσα από τη δράση του Επιμελητηρίου Αχαΐας.