ΠΑΤΡΑ: Το Αστικό ΚΤΕΛ αποδέχεται την αντίρροπη κίνηση στη Μαιζώνος – «Πονοκέφαλος» οι διάσπαρτες λακούβες στους δρόμους

Θετικός δηλώνει ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας, Γιάννης Ρήγας, στο σενάριο λειτουργίας της Κανακάρη. «Εκτιμώ ότι δεν υπάρχει άλλη λύση…» μας είπε.
Η βασική δυσκολία αν επιλεγόταν η διέλευση των λεωφορείων από την Κανακάρη, σύμφωνα με τον Γ. Ρήγα, είναι στις μεγάλες αποστάσεις που θα χρειαστεί να διανύσουν οι χρήστες του συγκοινωνιακού φορέα από τη Ρήγα Φεραίου και τη Μαιζώνος για να φτάσουν μέχρι εκεί. Πρόταση του Αστικού ΚΤΕΛ είναι τα λεωφορεία να κινούνται ευθεία στην Κορίνθου, αριστερά στην Ερμού, αριστερά στην Κανακάρη, ξανά αριστερά στην Κολοκοτρώνη και να επιτραπεί η κίνηση δεξιά στη Μαιζώνος.
Μπορεί για ορισμένους χρήστες να μην είναι βολικό αυτό το σενάριο (κυρίως για κάποιους που χρησιμοποιούσαν π.χ. τη στάση στο Πυροσβεστείο), αλλά σε μια τέτοια ριζική κυκλοφοριακή αλλαγή είναι πάντα πιθανό να δυσαρεστηθούν κάποιες ομάδες χρηστών της αστικής συγκοινωνίας. Για το Αστικό ΚΤΕΛ το ιδανικό σενάριο θα ήταν να μιμηθεί η Πάτρα το παράδειγμα της οδού Πανεπιστημίου στην Αθήνα που επιτρέπεται για τα λεωφορεία η κίνηση κόντρα στο ρεύμα που κινούνται τα υπόλοιπα οχήματα. Αυτό το σενάριο όμως δεν προκρίθηκε με το επιχείρημα ότι δεν εξυπηρετούσε η λειτουργία των φαναριών.
Οι συζητήσεις για την παράδοση της Κανακάρη σε χρήση θα αναθερμανθούν από το ερχόμενο φθινόπωρο σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, καθώς ο δρόμος είναι ολοκληρωμένος.
Ωστόσο, ένας άλλος πονοκέφαλος για το Αστικό ΚΤΕΛ είναι η κατάσταση των κεντρικών δρόμων της πόλης από τους οποίους διέρχονται τα λεωφορεία του. Ο πρόεδρος του φορέα θεωρεί ότι πρέπει να ληφθεί μέριμνα συντήρησης για τις κεντρικές οδικές αρτηρίες και όχι για τα στενά δρομάκια. Φέρνει ως παράδειγμα την οδό Διγενή στο Προάστιο και τον Καστελλόκαμπο, όπου το Αστικό ΚΤΕΛ έκανε «περικοπές» αφενός λόγω της χαμηλής ζήτησης και αφετέρου λόγω της κακής κατάστασης των δρόμων. Ανάλογα προβλήματα έχουν παρατηρηθεί από τη διοίκηση στην Ηρώων Πολυτεχνείου, στο ύψος του Τόφαλου («δεξιά στο φανάρι, δίπλα στο ποτάμι, ο δρόμος είναι μαρτύριο»), από το ύψος του νεκροταφείου της Εγλυκάδας μέχρι το εργοστάσιο «ΠΡΩΤΟ» κ.ά.