Financial Times: Η μεσαία τάξη στην Ελλάδα κουράστηκε πια με τον Τσίπρα

Για την κόπωση της μεσαίας τάξης από την κυβέρνηση Τσίπρα κάνουν λόγο οι «Financial Times» του Λονδίνου επισημαίνοντας ότι οι Έλληνες πιστεύουν πως ο Έλληνας πρωθυπουργός αντί να καταπολεμήσει τη διαπλοκή, δημιούργησε το δικό του σύστημα.

«O Τσίπρας προσπάθησε να δαιμονοποιήσει τον Μητσοτάκη αλλά απέτυχε», προσθέτει το βρετανικό δημοσίευμα.

«Ήταν ο αριστερός ριζοσπάστης που πέτυχε μια σημαντική νίκη στις εκλογές του 2015 με τη δέσμευση να ανατρέψει την λιτότητα και να βγάλει τη χώρα του από την Ευρωζώνη ακόμη κι αν δεν ήθελαν οι πιστωτές… Όμως, εάν οι δημοσκοπήσεις είναι σωστές, η θητεία του Αλέξη Τσίπρα ως πρωθυπουργού της Ελλάδος θα τερματιστεί πρόωρα, καθώς το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ θα ηττηθεί στις βουλευτικές εκλογές του επόμενου μήνα».

«Η προεκλογική εκστρατεία ξεκίνησε επισήμως την Τρίτη με τον ΣΥΡΙΖΑ να υπολείπεται έναντι του κεντροδεξιού κόμματος της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη κατά περίπου 9,5 μονάδες, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις. Με την ίδια διαφορά που έχασε ο ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ στις ευρωεκλογές του Μαΐου», σχολιάζει το επίμαχο άρθρο.

«Οι Έλληνες της μεσαίας τάξης, που χτυπήθηκαν σκληρά από τις απότομες αυξήσεις των φόρων, είχαν μία μέτρια οικονομική ανάκαμψη με την κυβέρνηση Τσίπρα κι εγκατέλειψαν το κόμμα, καταστρέφοντας τις ελπίδες του να παραμείνει μέχρι τον Οκτώβριο στην εξουσία και να γίνει ο πρώτος ηγέτης της Ελλάδος μέσα σε δύο δεκαετίες, τετραετούς διάρκειας.

Οι Financial Times φιλοξενούν τις απόψεις του Έλληνα ακαδημαικού Άρη Χατζή.

«Ο Τσίπρας δεν μπορεί να κερδίσει αυτές τις εκλογές», δήλωσε ο Άρης Χατζής, καθηγητής του Πανεπιστημίου και πολιτικός σχολιαστής, αναφερόμενος στην κάλπη της 7ης Ιουλίου.

«Είναι πάρα πολύ πίσω στις δημοσκοπήσεις για να μπορέσει να προλάβει σε μόλις τέσσερις εβδομάδες», προσθέτει.

«Υπό την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ», όπως επισημαίνει το δημοσίευμα, «τίποτα δεν άλλαξε πραγματικά. Το μόνο που έγινε ήταν ότι, μια ομάδα ηλικιωμένων επιχειρηματιών που προηγουμένως συμμετείχαν στη διαπλοκή αντικαταστάθηκε από άλλη».

advertisement