Στην τελική ευθεία μπαίνει ο διαγωνισμός του Οργανισμού Λιμένος Πατρών για την ανάδειξη φορέα διαχείρισης για το υδατοδρόμιο Πάτρας, το οποίο έχει αδειοδοτηθεί εδώ και αρκετό καιρό, αλλά παραμένει ανενεργό ακόμα και σήμερα.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η εφημερίδα “Πελοπόννησος” η Hellenic Seaplanes και τα Ελληνικά Υδατοδρόμια, κατέθεσαν ενιαίο φάκελο οικονομικών και τεχνικών προσφορών ως ένωση εταιρειών, με την επωνυμία «Υδατοδρόμιο Πάτρας».
Η υποβολή ενιαίας προσφοράς σημαίνει ότι, αν ικανοποιηθούν οι όροι που υπάρχουν στην διακήρυξη, τότε ανοίγει ο δρόμος για την λειτουργία του υδατοδρομίου και την επιστροφή των υδροπλάνων στο λιμάνι της Πάτρας μετά από πολλά χρόνια.
Να σημειωθεί ότι η Πάτρα διαθέτει αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο που έχει κατασκευαστεί στην βόρεια λιμενολεκάνη του παλαιού Λιμένα, στην προέκταση της οδού Νόρμαν. Για την παραχώρηση της διαχείρισης και λειτουργίας του Υδατοδρομίου Λιμένος Πατρών, ο ΟΛΠΑ ζητά ελάχιστη προσφορά το ποσό των 240.000 ευρώ.
Η διάρκεια παραχώρησης του δικαιώματος λειτουργίας Υδατοδρομίου θα είναι 12ετής, με δυνατότητα παράτασης οκτώ ακόμα ετών, έπειτα από σχετικό αίτημα του Αναδόχου και λήψη σχετικής απόφασης του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΠΑ.
Ο ανάδοχος, μεταξύ άλλων, δεσμεύεται να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσει την ύπαρξη και εξυπηρέτηση δρομολογίων, επ’ ωφέλεια του επιβατικού κοινού. Επίσης, αυτό το διάστημα, είναι σε εξέλιξη και ο διαγωνισμός για την αναβάθμιση και την ενίσχυση του Υποστέγου Νο 10 του ΟΛΠΑ στην Αστιγγος. Πρόκειται για το αδελφό υπόστεγο, αυτού που κατέρρευσε.
Γιατί καθυστερούν οι αδειοδοτήσεις
Πηγή: Eφημερίδα Πελοπόννησος