(ΦΩΤΟ)-ΑΧΑΪΑ: Ξηλώθηκε ο σταθμός του Προαστιακού στο Ρίο – Διαμαρτυρίες επαγγελματιών και κατοίκων – «Δεν τιμά την Πολιτεία»

Ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε, μελετήθηκε και προκηρύχθηκε το έργο της έλευσης του σιδηροδρόμου στην Πάτρα δεν τιμά την Πολιτεία. Η πόλη ταλαιπωρείται εδώ και μια 3ετία επειδή, από την αρχή, δεν έγινε διαβούλευση. Φτάσαμε πριν από μερικούς μήνες στο ξήλωμα της γραμμής στο Ρίο για να μάθουμε στο περίπου πως θα έρθει το τρένο στην Πάτρα…
Τώρα έφτασε η ώρα της αλήθειας. Στο Ρίο ξηλώνεται πλέον και ο ιστορικός σταθμός, το κέντρο αναφοράς στην κεντρική οδό Σόμερσετ. Μαζί με τα δένδρα και ό,τι στόλιζε την περιοχή!
«Ο ανύπαρκτος δήμος, η καταστροφή ολόκληρων χωριών, τώρα και του Ρίου» διαμαρτύρεται η Αννα Πίττα.
Σε απόγνωση δηλώνει η επαγγελματίας που λειτουργεί το καφέ Σταθμός Νικολίτσα Μπετιχαβά.
«Λύσεις τεχνικές υπάρχουν αρκεί να ενδιαφερθούν επιτέλους για το Ρίο οι ιθύνοντες» δηλώνει ο Φωκίων Ζαΐμης. Το επιβεβαιώνουν και τεχνικοί που προτιμούν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους. Εως ότου κάποιοι αυτοδιοικητικοί αντιδράσουν για τις μπουλντόζες.Κάτοικοι Ρίου: Να μην μας κόψει το τρένο στα δύο

Κάτοικοι, φορείς, επαγγελματίες και τοπικοί παράγοντες, μεταξύ των οποίων και υποψήφιοι απ’ όλους σχεδόν τους συνδυασμούς της αντιπολίτευσης, άφησαν πίσω την καθημερινότητα, τις αντιθέσεις και τους πολιτικούς -και όποιους άλλους- ανταγωνισμούς τους.
Οχυρώθηκαν από προχθές πίσω από τον υπεραιωνόβιο πλάτανο, μαζί με τα άλλα δένδρα και το διατηρητέο κτίσμα του παλαιού πέτρινου σταθμού του ΟΣΕ, που βρίσκεται πάνω στις ράγες του τρένου, στην κεντρική οδό Σόμερσετ του Ρίου, ζητώντας την προστασία τους. Αυτά και ό,τι άλλο συμβολίζει σήμερα την ποιότητα ζωής στην περιοχή τους.
«Πριν από λίγο καιρό ο ΟΣΕ, μέσω του διευθυντή έργων και κλιμακίου αποτελούμενου από μελετητές, παρέδωσε σχέδια για την υπογειοποίηση του τρένου στο τμήμα Ρίο-Πάτρα. Χωρίς να γίνει καμία δημόσια διαβούλευση από τη δημοτική αρχή, η οποία ήταν και ο παραλήπτης των σχεδίων, τα έργα ξεκινούν. Ο πλάτανος μαζί με άλλα δένδρα, που είναι στις παράλληλες οδούς Τεμπονέρα και Ιονίου, κινδυνεύουν πλέον. Μας υποσχέθηκαν βέβαια ότι ο σταθμός θα παραμείνει, αλλά εμείς είμαστε σε θέση μάχης, γιατί η φυσιογνωμία μιας περιοχής στην οποία μεγαλώσαμε και πρέπει να παραδώσουμε στα παιδιά μας, αλλάζει δραματικά» αναφέρει  η Νικολίτσα Μπετιχαβά, κάτοικος και επαγγελματίας του Ρίου.