(ΒΙΝΤΕΟ)-ΦΩΤΟ)-ΠΑΤΡΑ: Παρουσιάστηκε ο ψηφιακός οδηγός με τουριστικές διαδρομές

Το περιεχόμενο του ευρωπαϊκού έργου Investment αντικείμενο του οποίου, είναι η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου δικτύου που συνδυάζει δεδομένα δημοσίων μεταφορών και παρέχει εξατομικευμένες τουριστικές προτάσεις σε επισκέπτες, αξιοποιώντας τα δημόσια μέσα συγκοινωνίαςγια τη μετακίνησή τους, παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη 26 Μαρτίου 2019, στην Πάτρα. Πρόκειται για μια ακόμη δυνατότητα που αξιοποιεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με σκοπό να ενισχύσει την τουριστική της ταυτότητα και να διευκολύνει τους επισκέπτες της.
Για τη σοβαρή, μεθοδική και συστηματική προσπάθεια που καταβάλει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδαςστο πεδίο της τουριστικής προβολής μίλησε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας, επισημαίνοντας ότι έμφαση έχει δοθεί και στη βελτίωση των υποδομών, ώστε η Δυτική Ελλάδα να καταστεί ευκολότερα προσβάσιμη στους επισκέπτες της.
Συνεχίζοντας ο κ. Κατσιφάρας επικαλέστηκε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία μέσα στο 2018 είχαμε 2.741.000 διανυκτερεύσεις στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Αύξηση κατά 25,27% σε σχέση με το πρώτο εννεάμηνο του 2017, όπου ο συνολικός αριθμός των διανυκτερεύσεων ήταν 2.188.100. Την ίδια περίοδο (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2018) η οικονομία της Περιφέρειας, απ’ την τόνωση της τουριστικής κίνησης, ενισχύθηκε με επιπλέον 39,9 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών στη Δυτική Ελλάδα το ίδιο διάστημα αυξήθηκε κατά 90.300 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.
«Συνεχώς καταγράφεται επενδυτικό ενδιαφέρον στον τουριστικό τομέα. Αυτή την περίοδο απ’ την Αιτωλοακαρνανία, την Αχαΐα και Ηλεία έχουν υποβληθεί 266 νέες επενδυτικές προτάσεις που αφορούν σε νέα καταλύματα. Η Περιφέρεια, μάλιστα, ενίσχυσε πρόσφατα με 10 εκατομμύρια ευρώ τις νέες επενδυτικές πρωτοβουλίες στον τουριστικό τομέα, με πόρους προερχόμενους από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020». Και σ’ αυτό τον δρόμο συνεχίζουμε» πρόσθεσε ο κ. Κατσιφάρας.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Καρπέτας, παρουσίασε το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που αφορά στην περίοδο 2019-2021 και αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος, μέσω του σχεδιασμού στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής.
Μάλιστα για τη σύνταξη του νέου στρατηγικού σχεδίου τουριστικής προβολής είχε προηγηθεί πολύμηνη διαβούλευση με το σύνολο των φορέων που εμπλέκονται στον τουριστικό κλάδο και στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες. Χρησιμοποιεί συγκεκριμένα εργαλεία marketing για τη διαμόρφωση της τουριστικής ταυτότητας και την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των τριών Περιφερειακών Ενοτήτων Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας.
παρουσίαση του ευρωπαϊκού έργου INVESTMENT, στο σύνδεσμο: https://youtu.be/tGkVGQeBwmY.