Απογοήτευση οι εκπτώσεις: Ξέμειναν από λεφτά οι καταναλωτές μετά τις γιορτές

Έπειτα από έναν εορταστικό Δεκέμβριο που καταγράφηκε αύξηση του τζίρου στο λιανεμπόριο, η περίοδος των εκπτώσεων φαίνεται ότι ξέμεινε από «καύσιμα» με δεδομένο ότι η έρευνα του ΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ κατέδειξε μείωση τζίρου για 7 στα 10 εμπορικά καταστήματα.

Τα στοιχεία δείχνουν πως μόλις το 8% των επιχειρήσεων πήγε καλύτερα φέτος, ενώ για το 24% των επιχειρήσεων ο τζίρος παρέμεινε περίπου ο ίδιος.

 

διαγρ1.PNG

Οι ίδιοι επιχειρηματίες απάντησαν πως καλύτερη περίοδος για τις εκπτώσεις ήταν ο Ιανουάριος (49%), ακολούθησε το πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου (23%) και τέλος μόλις για το 9% των επιχειρήσεων καλύτερα πήγε το τέλος του Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με την έρευνα μία στις τρεις (1 στις 3) επιχειρήσεις διαμόρφωσε το ποσοστό έκπτωσης μεταξύ 21% και 40%, ενώ 1 στις 4 πραγματοποίησε εκπτώσεις μικρότερης τάξης, έως και 20%.

διαγρ2.PNG

Όσον αφορά στους καταναλωτές, σχεδόν οι μισοί προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους με κάρτα (49%), το 36% επέλεξε και κάρτα και μετρητά, ενώ μόνο το 14% πλήρωσε αποκλειστικά με μετρητά.

Παράλληλα, δύο στους τρεις επιχειρηματίες απάντησαν πως το άνοιγμα την Κυριακή μέσα στις εκπτώσεις δεν βελτίωσε τον τζίρο τους, ενώ ένας στους τέσσερις είπε ότι το άνοιγμα ήταν τελικά επιβαρυντικό. Μόλις το 6% δήλωσε ότι τον επηρέασε θετικά.

διαγρ.3.PNG