Πάτρα: Η αναβίωση του Κυπέλλου Αδριατικής και τα « Τοφάλεια» στις επαφές του Δ. Σπηλιωτόπουλου

Με τον Πρόεδρο της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Βόρειας Πελοποννήσου Βαγγέλη Τζελάτη και τον Αντιπρόεδρο Σπύρο Μπούσια καθώς και με προπονητές των Σωματείων του στίβου συναντήθηκε και συζήτησε ο Δημήτρης Σπηλιωτόπουλος υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με Δήμαρχο τον Γρηγόρη Αλεξόπουλο ,καθηγητής Φυσικής Αγωγής και πρώην προπονητής στίβου και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΕΑΣ.
Την αναβίωση του Κυπέλλου Αδριατικής ,συζήτησαν ενός θεσμού του κλασικού αθλητισμού που διεξήχθη την δεκαετία του 1990 και ξεκίνησε από πρωτοβουλία του ιδίου αλλά και του Προέδρου Βαγγέλη Τζελάτη ,πρόκειται για αγώνες στίβου που λαμβάνουν μέρος παραλιακές περιφέρειες από την Ιταλία , Κροατία , Μαυροβούνιο , Σλοβενία , Αλβανία και την Ελλάδα .
Η Πάτρα μπορεί να διαδραματίσει πρωταρχικό- μητροπολιτικό ρόλο στην διοργάνωση αφού είναι παραθαλάσσια πόλη με άριστη υποδομή σε επίπεδο Σταδίου ,το Πανπελοποννησιακό έχει την υποδομή και σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ μπορούμε να διοργανώσουμε διεθνής αγώνες στίβου .Η Πάτρα και στο παρελθόν έχει διοργανώσει με μεγάλη επιτυχία αυτόν τον θεσμό .
Τα « Τοφάλεια» θα πρέπει να αναπτυχθούν σε Διεθνή διοργάνωση στο επίπεδο που αξίζει ο Στίβος της Πάτρας με αρωγό τον Δήμο .
Την μεγαλύτερη συμμετοχή του Δήμου της Πάτρας συζήτησαν οι άνθρωποι του στίβου στην ανάληψη και τέλεση αγώνων στίβου υψηλού επιπέδου στην πόλη μας , κάθε διοργάνωση που γίνεται η πόλη αποκομίζει πολλαπλά οφέλη σε επίπεδο εξωστρέφειας και οικονομικών στοιχείων αφού τονώνεται η τοπική οικονομία δια μέσου των επισκεπτών/αθλητών που διανυκτερεύουν στην πόλη.
Η συνεργασία των αθλητικών Ομοσπονδιών με την Δήμο θα επιφέρει την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των Πατρών αφού η πόλη μας θα μπορέσει να διαδραματίσει μητροπολιτικό ρόλο στην περιοχή.
Οι συναντήσεις με τους εκπροσώπους των αθλητικών Ομοσπονδιών στην πόλη μας θα συνεχιστούν έτσι ώστε να αναπτυχθούν προτάσεις και θέσεις και λύσεις των θεμάτων αναλόγως την αρμοδιότητα κάθε Ομοσπονδίας αλλά και την συνεισφορά του Δήμου σε αυτές.