Η… τηλεγραμματεία «πολύτιμη» για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης

Μια από τις μεγάλες προκλήσεις των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που αποτελούν και τον βασικό κορμό της εγχώριας οικονομίας, είναι ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών τους. Αν και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες αντιλαμβάνονται αυτή την ανάγκη, αντιμετωπίζουν με δισταγμό το… επόμενο βήμα για την εταιρεία τους, καθώς ο χειρισμός νέων εργαλείων και το κόστος λειτουργίας τους φαίνεται ότι τους προβληματίζει.

Μελετητές της αγοράς συμφωνούν πάντως ότι για να είναι βιώσιμη μια επιχείρηση με προοπτικές ανάπτυξης, είναι σημαντικό να αξιοποιεί τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρει η τεχνολογία, για δύο λόγους. Πρώτον για να είναι αποτελεσματική σε καθημερινή βάση και δεύτερον για να διατηρεί την ικανοποίηση των πελατών της.

Ακόμα και ο τρόπος που διαχειρίζεται ένας ιδιοκτήτης τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα ραντεβού του παίζει καθοριστικό ρόλο για το προφίλ της εταιρείας του. Σε αυτό το πεδίο η τεχνολογία της τηλεγραμματείας φέρνει καθοριστικές αλλαγές, βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα του επιχειρηματία ή και του ελεύθερου επαγγελματία, που καλείται να διαχειριστεί πολλαπλά ζητήματα μέσα σε 24 ώρες.

Τι είναι η τηλεγραμματεία: Πρόκειται για μια σύγχρονη, value for money, υπηρεσία, όπως το COSMOTE Office Assistant, που προσφέρει γραμματειακή υποστήριξη από απόσταση, με χαμηλό κόστος και πολλαπλές δυνατότητες.

Χαρακτηρίζεται και ως προσωπικός βοηθός κάθε επαγγελματία, καθώς εξυπηρετεί από απόσταση τους πελάτες του, ακόμα και όταν ο ίδιος δεν είναι διαθέσιμος, οργανώνει τα ραντεβού του και διαχειρίζεται τις τηλεφωνικές κλήσεις της επιχείρησης.

 

office-assistant

Αναλυτικά προσφέρει:

• Έγκαιρη και αποτελεσματική διαχείριση του όγκου των εισερχόμενων κλήσεων και των ραντεβού, όταν ο επαγγελματίας αδυνατεί να απαντήσει λόγω φόρτου εργασίας, εξωτερικών ραντεβού ή διακοπών. Ο επαγγελματίας μπορεί να αφοσιωθεί στη δουλειά του και να ασχοληθεί όταν έχει χρόνο, είτε όταν είναι διαθέσιμος ο εξειδικευμένος υπάλληλος του χωρίς να χάνεται καμία κλήση.

•  Δε χάνεται χρόνος για τον προγραμματισμό των ραντεβού ή για τυχόν αλλαγές που μπορεί να προκύψουν σ’ αυτά, αλλά και για καθημερινές εργασίες, όπως πχ κλήση σε ταξί & αποστολή αλληλογραφίας / δεμάτων μέσω courier.

• Άμεση και τακτική ενημέρωση για τις κλήσεις και ραντεβού.

• Πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων εκ μέρους του επαγγελματία, αλλά και δυνατότητα για μαζική επικοινωνία με outbound calls (πχ να καλέσει κάποιος τους πελάτες του για να τους ενημερώσει για μια προσφορά, μια εκδήλωση κοκ)

• Διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης των πελατών, και εκτός ωραρίου της επιχείρησης.

Παρέχεται εξατομικευμένη γραμματειακή υποστήριξη, τόσο στην Ελληνική όσο και στην Αγγλική γλώσσα.

Σημείωση: Η τιμή του COSMOTE Office Assistant ξεκινά από 59,90 ευρώ τον μήνα και παρέχεται σε συνεργασία με την COSMOTE e-value, η οποία με την άρτια οργανωμένη και με αυστηρά κριτήρια στελεχωμένη ομάδα της διαχειρίζεται με επαγγελματισμό τις κλήσεις και τα ραντεβού, σύμφωνα με τους κανόνες και τον τρόπο που ορίζει ο κάθε επαγγελματίας.