Αυτό είναι το πιο υγιεινό αποξηραμένο φρούτο σύμφωνα με τους διατροφολόγους!

Τα αποξηραμένα φρούτα έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά αλλά δεν ίσχυει το ίδιο για όλα. Η αλήθεια είναι ότι αγαπώ πολύ τα αποξηραμένα φρούτα. Τα βάζω στην βρώμη που τρώω το πρωί, στις σαλάτες μου, στις μπάρες δημητριακών που φτιάχνω και στα γλυκά μου. Και είναι και πεντανόστιμα! Σίγουρα έχουν αρκετές θερμίδες και δεν πρέπει να το παρακάνεις όταν τα τρως αλλά μπορούν να είναι μια υγιεινή επιλογή για εσένα που κάνεις δίαιτα ή προσέχεις τη διατροφή σου. Για να μην παίρνεις πολλές θερμίδες από αυτά απλά τρώγε λιγότερα.

Ποιος είναι, όμως, ο πιο υγιεινός τρόπος για να τρως τα αποξηραμένα φρούτα σου;
1. Δεν πρέπει να περιέχουν ζάχαρη Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάς όταν πρόκειται να αγοράσεις αποξηραμένα φρούτα είναι τα συστατικά στη συσκευασία. Κάποια από αυτά περιέχουν μόνο το φρούτο και τίποτα άλλο και αυτά είναι που πρέπει να παίρνεις. Φάε μια μερίδα μόνο που σημαινει 1/4 του φλιτζανιού και όχι μια χούφτα.

2. Ψάξε για βιολογικά Τα φρούτα περιέχουν μεγάλες ποσότητες εντομοκτόνων και καλό είναι να μην τα βάζεις στο σπίτι σου ούτε για αστείο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα βιολογικά φρούτα τα οποία παρόλο που μπορεί να μην είναι 100% αθώα, είναι σίγουρα πολύ καλύτερα από τα μη βιολογικά. Ψάξε και βρες σε μαγαζιά με βιολογικά τρόφιμα αποξηραμένα φρούτα.

3. Προτίμησε τα μύρτιλα Το μύρτιλο είναι ο βασιλιάς των αντιοξειδωτικών γιατί περιέχουν μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών ανά μπουκιά. Επίσης και τα κατεψυγμένα μύρτιλα είναι μια πολύ καλή και υγιεινή επιλογή.

advertisement

Be the first to comment on "Αυτό είναι το πιο υγιεινό αποξηραμένο φρούτο σύμφωνα με τους διατροφολόγους!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.