Με τι τροφές να αντικαταστήσεις τα γαλακτοκομικά αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη

Τα γαλακτοκομικά είναι από τις τροφές που χρησιμοποιούμε αρκετά συχνά, στη μαγειρική και στη ζαχαροπλαστική.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι έχουν αλλεργία ή δυσανεξία στη λακτόζη και δεν μπορούν να φάνε τυρί, γιαούρτι ή να πιουν γάλα.

Πολλές συνταγές και φαγητά, βέβαια, απαιτούν τη χρήση γαλακτοκομικών προϊόντων. Όμως το καλό είναι ότι πλέον υπάρχουν πολλά υποκατάστατα. Έτσι θα απολαμβάνεις γλυκά ή αλμυρά πιάτα χωρίς την προσθήκη γαλακτοκομικών.

Ορίστε μερικές ιδέες του τι να αντικαταστήσεις με τι:

1. Γάλα ή βουτυρόγαλα: Το καλύτερο υποκατάστατο είναι το γάλα καρύδας. Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις γάλα σόγιας, αμυγδάλου ή ρυζιού. Πρόσθεσε μια κουταλιά χυμό λεμονιού για να πάρει τη γεύση του βουτυρογάλακτος.

Shutterstock
Shutterstock

2. Γιαούρτι ή κρέμα γάλακτος: Διάλεξε ένα dairy-free γιαούρτι και πρόσθεσε μια κουταλιά χυμό λεμονιού για την κρέμα.

shutterstock
shutterstock

3. Βούτυρο: Διάλεξε μια vegan μαργαρίνη.

shutterstock
shutterstock

Υπάρχει τρόπος λοιπόν να απολαμβάνεις όλα τα φαγητά χωρίς να στερηθείς τίποτα! Βρες τα υποκατάστατα και ξεκίνα το μαγείρεμα!

advertisement