ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ:Η Μηχανική διεκδικεί εργολαβία του νέου υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομου

Οι Ιταλοί, οι οποίοι έχουν ανακηρυχτεί ανάδοχος στο Ψαθόπυργος – Ρίο της ΕΡΓΟΣΕ, κατάφεραν να προσφέρουν την υψηλότερη έκπτωση στην 6η εργολαβία του Πάτρα – Πύργος, το Κάτω Αχαΐα – Σαγαίικα, ύψους 59,9 εκατ., χωρίς ΦΠΑ

Ξανά στα οδικά έργα μπάινει η Μηχανική του Εμφιετζόγλου η οποία συνεργάζεται με την ιταλική GD Infrastrutture, μετά από 7 χρόνια απουσίας.

Οι Ιταλοί, οι οποίοι έχουν ανακηρυχτεί ανάδοχος στο Ψαθόπυργος – Ρίο της ΕΡΓΟΣΕ, κατάφεραν να προσφέρουν την υψηλότερη έκπτωση στην 6η εργολαβία του Πάτρα – Πύργος, το Κάτω Αχαΐα – Σαγαίικα, ύψους 59,9 εκατ., χωρίς ΦΠΑ.

Οι Ιταλοί προσέφεραν έκπτωση 53,40% και οι υπόλοιπες εταιρείες ως εξής:

Κ/Ξ ΤΕΚΑΛ-Πετρής (49,63%), Κ/Ξ Ξανθάκης-ΙΝΤΕΡΞΑΤ (46,42%), ΙΝΤΡΑΚΑΤ (46,88%), Κ/Ξ Θέμελη-Υδροκατασκευή (46,88%), Κ/Ξ ΕΚΤΕΡ-ΕΡΕΤΒΟ (43,49%), ΑΚΤΩΡ (41,67%), J&P ΑΒΑΞ (38,20%), ΤΕΡΝΑ (32,67%).

Άξιο αναφοράς είναι ότι δεν κατέβηκε η κοινοπραξία «Τοξότης» – Ομάδα Κατασκευών του Χρ. Καλογρίτσα, η οποία έχει ανακηρυχτεί προσωρινός ανάδοχος στις τέσσερις πρώτες εργολαβίες.

Το πρώτο έργο που ανέλαβε η Μηχανική είναι το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος Ρίο, 215 εκατ. ευρώ.

Η επανάκαμψη του κατασκευαστικού Ομίλου έγινε μέσω της ιταλικής εταιρεία GD Infrastrutture, με την οποία έχει προχωρήσει σε συμφωνία για την διεκδίκηση έργων στην χώρα μας.

Η συμφωνία μεταξύ των δύο κατασκευαστικών Ομίλων προέκυψε πριν από δύο χρόνια καθώς η Μηχανική έψαχνε σανίδα σωτηρίας στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε και οι ιταλοί έψαχναν συνέταιρο για να διεισδύουν στην ελληνική αγορά.

Πλέον οι δύο Όμιλοι, Μηχανική και GD Infrastrutture, ετοιμάζονται να διεκδικήσουν μία σειρά έργων που πρόκειται να δημοπρατηθούν στην χώρα μας.

 

Πηγή: bankingnews.gr

 

 

advertisement