Παναγιώτης Λαλιώτης ” Παγίδες θανάτου οι επαρχιακοί δρόμοι στην Δυτική Ελλάδα”

advertisement

Σε παγίδα θανάτου για χιλιάδες οδηγούς έχουν μετατραπεί οι δρόμοι που ανήκουν στο δευτερεύων εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδος. Οι περισσότεροι αν και ανήκουν στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, καθώς δεν έχουν συντηρηθεί εδώ και ολόκληρες δεκαετίες, ενώ όποιες παρεμβάσεις γίνονται είναι αποσπασματικές.

Η έλλειψη ασφαλούς οδικού δικτύου και στους τρεις Νομούς έχει αλυσιδωτές συνέπειες σε όλους τους τομείς της παραγωγής, του τουρισμού και της οικονομίας, ενώ έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από τους πολίτες. Οργή και αγανάκτηση, την οποία εισπράττει στις επαφές που έχει ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδος, επικεφαλής του συνδυασμού «Γέφυρα Ανατροπής και Δημιουργίας», Παναγιώτης Λαλιώτης.

Στην Αχαΐα, είναι χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της Ε.Ο. Πατρών- Τριπόλεως (111), αλλά και της Ε.Ο. Πατρών- Καλαβρύτων μέσω Χαλανδρίτσας. Δύο σημαντικοί οδικοί άξονες που ενώ συνδέουν την ενδοχώρα της Αχαΐας παραμένουν εγκαταλελειμμένοι εγκυμονώντας σοβαρούς κινδύνους για τους διερχόμενους οδηγούς.

Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στον εθνικό δρόμο που συνδέει την Πατρών-Πύργου με το λιμάνι της Κυλλήνης. Στο συγκεκριμένο δρόμο εκτελούνται τα τελευταία δύο χρόνια έργα διαπλάτυνσης στο τμήμα από το αεροδρόμιο Ανδραβίδας προς την Κυλλήνη, τα οποία όμως δεν λένε να… τελειώσουν. Μάλιστα, δύο είναι τα σημεία καρμανιόλες τα οποία θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών που κατευθύνονται προς τα νησιά του Ιονίου. Το ένα απ’ αυτά είναι στη διασταύρωση της Παλαιάς Εθνικής Οδού Λεχαινών- Ανδραβίδας και το άλλο στον κόμβο Μυρσίνης.

Την ίδια ώρα, αντίστοιχη, είναι η κατάσταση και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας. Εκεί, όπου για παράδειγμα η επαρχιακή οδός που ενώνει τα χωριά Πατιόπουλο και Περδικάκι έχει συμπεριληφθεί στους 22 πιο επικίνδυνους δρόμους στον κόσμο!

«Με πρόσχημα την έλλειψη χρημάτων, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει καμία ουσιαστική παρέμβαση στο επαρχιακό και δευτερεύων εθνικό οδικό δίκτυο, με αποτέλεσμα η οδήγηση στο εσωτερικό και των τριών Νομών να καθίσταται επικίνδυνο σπορ για τους διερχόμενους οδηγούς. Δρόμοι που όχι μόνο δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της ασφαλούς διέλευσης των οδηγών, αλλά κρύβουν παγίδες θανάτου. Η συντήρηση, βελτίωση και ο εκσυγχρονισμός του οδικού δικτύου πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα για την περιφερειακή Αρχή», τόνισε ο κ. Λαλιώτης.