Το μυστικό της νεότητας; αντιγηραντικές τροφές.

advertisement

Ξυπνάς και βιάζεσαι να ετοιμαστείς γρήγορα για να φύγεις στη δουλειά χωρίς να προλαβαίνεις να φας πρωινό; Λάθος! Το πρωινό είναι βασικό για να γεμίζεις ενέργεια, να τονώνεις τη μνήμη σου αλλά και να έχεις μία ισορροπημένη διατροφή.

Μάλιστα υπάρχουν κάποιες τροφές που σύμφωνα με τις μελέτες, αν σου γίνει συνήθεια η κατανάλωσή τους, θα επιβραδύνεις τη διαδικασία της γήρανσης. Αυτές είναι οι 6 μαγικές τροφές αντιγήρανσης για να ξεκινήσεις τη μέρα σου.      

Μούρα

Αν και μικροσκοπικά, τα μούρα αποτελούν ένα ισχυρό αντιγηραντικό  κοκτέιλ για τον οργανισμό. Είναι πλούσια σε πολυφαινόλες και όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες βελτιώνουν την ικανότητα του μυικού συστήματος.

 

Επίσης βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου, του διαβήτη και των καρδιακών παθήσεων. Μάλιστα πρόσφατη έρευνα του Journal of the American Heart Association έδειξε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν περισσότερα μούρα- όπως και τις «συγγενείς» τους φράουλες- είχαν 32% λιγότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν καρδιακές παθήσεις συγκριτικά με όσες έτρωγαν μόνο λίγα ή και καθόλου μούρα το μήνα.

Βρώμη

Σύμφωνα με τις έρευνες των τελευταίων χρόνων η βρώμη είναι υπεύθυνη για τη μείωση της χοληστερίνης. Είναι πλούσια σε διαλυτές ίνες που αποβάλουν την κακή χοληστερίνη και περιέχει αντιοξειδωτικά που μάχονται την καταστροφή των κυττάρων. Μπορεί ταυτόχρονα να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του δέρματος και στη μείωση των ρυτίδων.

Αυγά

Τα αυγά είναι μια αμφιλεγόμενη τροφή εξαιτίας των υψηλών επιπέδων χοληστερόλης που περιέχουν. Παρ’ όλα αυτά, έρευνες αποδεικνύουν πως υγιείς άνδρες και γυναίκες που καταναλώνουν από ένα αυγό την ημέρα δε βιώνουν αρνητικά για την υγεία τους αποτελέσματα.

Αντιθέτως, τα αυγά περιέχουν όλα τα βασικά είδη βιταμίνης Β: Β1, Β2, Β3,Β5, Β6, Β12, χολίνη, βιοτίνη και φολικό οξύ. Η χολίνη προστατεύει τη μνήμη, ενώ δύο πρωτεΐνες των αυγών, η λουτεΐνη και η ζεαξαθίνη, προστατεύουν από την απώλεια οράσεως.

Τσάι

Τα περισσότερα είδη τσαγιού περιέχουν αντιγηραντικά αντιοξειδωτικά. Το πράσινο όμως τσάι είναι αυτό που περιέχει το αντιοξειδωτικό που είναι γνωστό ως EGCG, το οποίο πολεμά τις ρυτίδες και ανανεώνει τα κύτταρα του δέρματος.

Το πράσινο τσάι σύμφωνα με τις έρευνες προστατεύει από τον καρκίνο, ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και βοηθά στη μείωση των φλεγμονών που σχετίζονται με τη νόσο Crohn’s.

Χυμός Ροδιού

Αν δεν σου αρέσει ιδιαίτερα το τσάι, δοκίμασε το χυμό ροδιού, αφού με ένα μόλις ποτήρι την ημέρα μπορείς να καθυστερήσεις κατά πολύ την εμφάνιση ρυτίδων. Το ρόδι βοηθά και στην πρόληψη κατά των καρδιακών νοσημάτων, αλλά και στην καταπολέμηση του άγχους.

Grapefruit

Εκτός του ότι το grapefruit δημιουργεί αίσθημα κορεσμού, που βοηθά στην απώλεια βάρους, μπορεί επίσης να συμβάλει και στη μείωση της κακής χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων. Παράλληλα αυξάνει την καλή χοληστερίνη HDL. Οι ποικιλία του κόκκινου grapefruit θεωρείται η καλύτερη, αφού μελέτες υποδεικνύουν πως είναι ικανή να εμποδίσει την εμφάνιση καρδιακών νοσημάτων.

Προσοχή: Το grapefruit μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα αν καταναλώνεται με οριμένα φάρμακα, οπότε καλό είναι να ρωτήσεις το γιατρό  ή τον φαρμακοποιό σου για την ασφαλή ένταξή του στη διατροφή σου.