Αχαΐα: Στην “μέγγενη” της διαθεσιμότητας Καθηγητές Τεχνικών Λυκείων και Δημόσιων ΙΕΚ

advertisement

Στη «μέγγενη» της διαθεσιμότητας μπαίνουν σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο παιδείας και εν συνεχεία κλείνουν ραντεβού με την απόλυση, οι περισσότεροι από τους 800 περίπου καθηγητές Τεχνικών Λυκείων και Δημοσίων ΙΕΚ που ανήκουν στη δύναμη της Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας.

Από αυτούς πρώτοι στις λίστες της αποκαλούμενης «κινητικότητας» είναι όσοι δεν έχουν πλήρες ωράριο ή οι κλάδοι – ειδικότητες – τμήματα καταργούνται ή έχουν καταργηθεί με το χορό ν’ ανοίγουν οι ειδικότητες υγείας , κομμωτικής και αργυροχρυοσοχοϊαςοι οποίες καταργούνται από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

 

ΠΛΗΘΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ/ΚΛΑΔΟ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ            ΠΛΗΘΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΔΕ01.01 – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 56

ΔΕ01.02 – ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 84

ΔΕ01.04 – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 21

ΔΕ01.05 – ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ 1

ΔΕ01.08 – ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ 4

ΔΕ01.10 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 34

ΔΕ01.11 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ) 24

ΔΕ01.12 – ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ 17

ΔΕ01.13 – ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ 2

ΔΕ01.14 – ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ 5

ΔΕ01.15 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 9

ΔΕ01.16 – ΤΕΧΝ. ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ 4

ΔΕ01.17 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 35

ΠΕ12.12 – ΜΗΧ. ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 1

ΠΕ14.01 – ΙΑΤΡΟΙ 156

ΠΕ14.02 – ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ 103

ΠΕ14.03 – ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ 20

ΠΕ14.06 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ 98

ΠΕ17.09 – ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 6

ΠΕ17.13- ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙAΣ 0

ΠΕ18.01 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 80

ΠΕ18.04 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 211

ΠΕ18.05- ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 0

ΠΕ18.07 – ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 144

ΠΕ18.08 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ 49

ΠΕ18.09 – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 39

ΠΕ18.10 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ 388

ΠΕ18.11 – ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ 56

ΠΕ18.20 – ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 19

ΠΕ18.21 – ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑ 10

ΠΕ18.24 – ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 26

ΠΕ18.25 – ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ   110

ΠΕ18.26 – ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ         46

ΠΕ18.27 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ    52

ΠΕ18.29 – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ       2

ΠΕ18.33 – ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ             335

ΠΕ18.37 – ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ             13

ΠΕ18.39 – ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ             4

ΤΕ01.08 – ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ        9

ΤΕ01.10 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ         15

ΤΕ01.11 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ    13

ΤΕ01.12 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ    6

ΤΕ01.14 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ               4

ΤΕ01.19 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ        84

ΤΕ01.20 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ            11

ΤΕ01.25 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ            7

ΤΕ01.26 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ                29

ΤΕ01.29 – ΒΟΗΘ. ΙΑΤΡ.ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ              18

ΤΕ01.30 – ΒΟΗΘ.ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ-ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ     19

ΤΕ01.31 – ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ          3

Αναλυτικότερα:

Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας θα τεθούν σε διαθεσιμότητα σε πρώτη φάση περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί. Σε συνεργασία με το υπουργείο Διοικητικής μεταρρύθμισης υιοθετήθηκε το σενάριο να τεθούν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα από την 1η Ιουλίου καθηγητές που προέρχονται κυρίως από την τεχνική εκπαίδευση.

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προέκρινε το συγκεκριμένο σενάριο γιατί πιστεύει ότι οι θεσμικές αλλαγές προκρίνονται και προηγούνται της διαχείρισης προσωπικού.

Το σχέδιο διαθεσιμότητας για τους εκπαιδευτικούς

• Από τις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν.

• «Διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου.

• Υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη βελτίωση του διοικητικού έργου.

Κύκλοι του υπουργείου Παιδείας υποστηρίζουν ότι «αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματικά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους αντιμετωπίζοντας σειρά στρεβλώσεων και πελατειακών σχέσεων, για αυτό το λόγο και οι προηγούμενες Κυβερνήσεις είχαν αποφασίσει να προχωρήσουν σε Μεταρρυθμίσεις».

Οι ίδιες πηγές υπογραμμίζουν ότι «σε κάθε περίπτωση, υπηρετούμε ένα σχεδιασμό που στοχεύει το Τεχνικό Λύκειο να προσφέρει ειδικότητες αποφοίτων που ανταποκρίνονται στις επιλογές των μαθητών και όχι στις ειδικότητες των εκπαιδευτικών και να στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς των απαιτούμενων ειδικοτήτων, ώστε να επιτρέπεται η αξιολόγηση τους, οι αναπληρώσεις τους και ο προγραμματισμός για τα επόμενα σχολικά έτη