Θεοχάρης: Δύσκολη η επόμενη χρονιά μετά το «κανόνι» τηςThomas Cook

Εξεύρεση λύσεων προκειμένου να ισοσκελιστούν οι ζημίες από το «κανόνι» της Τhomas Cook αναζητεί η κυβέρνηση, έχοντας στραμμένη την προσοχή της στην νέα τουριστική περίοδο.

Ο Χάρης Θεοχάρης μιλώντας ενώπιον της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής παραδέχθηκε ότι η επόμενη χρονιά θα είναι δύσκολη. «Θα χάσουμε μισό δις ευρώ από τον ελληνικό τουρισμό» ανέφερε και ενημέρωσε πως στόχος του υπουργείου είναι να ανακτήσουμε το ποσό αυτό. Εξήγησε ότι αυτό θα γίνει με την με την αναπλήρωση όλων των δυνητικά χαμένων αεροπορικών θέσεων λόγω της Thomas Cook για το 2020.

«Στο πλαίσιο αυτό είμαστε σε ανοικτή επικοινωνία με την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων, με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών, τους ανθρώπους των: Aegean, Jet2, British Airways, EasyJet» είπε και πρόσθεσε ότι η ταχύτητα κάλυψης του κενού που αφήνει η Thomas Cook είναι κομβικής σημασίας. Και θα γίνει άμεσα.

Σε ότι αφορά τις απώλειες που υπέστησαν τα ξενοδοχεία της χώρας, ο κ. Θεοχάρης επικαλέστηκε την έρευνα την έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (Ι.Τ.Ε.Π.) που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.), προκύπτει ότι η συνολική ζημιά στα καταλύματα της χώρας αποτιμάται στα 315 εκατ. ευρώ.

Κατά τα λοιπά ο κ. Θεοχάρης επιτέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ κατηγορώντας τον ότι επί των ημερών του είχε μετατρέψει την Tomas Cook σε στρατηγικό συνεργάτη της χώρας. Ανέφερε για παράδειγμα ότι παρά το καμπανάκι των ορκωτών λογιστών τον περασμένο Μάιο ότι η εταιρία ενδεχομένως θα αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα ο ΕΟΤ μέσω διαφημιστικών προγραμμάτων έδωσε στην εταιρία 1,5 εκατομμύρια ευρώ.

Λίγο αργότερα πάντως ο ίδιος παραδέχθηκε ότι κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει το ξαφνικό θάνατο της εταιρίας.

Συνοψίζοντας τόνισε: «Aπό την κατάρρευση της Thomas Cook πήραμε ένα μάθημα. Πως η εξάρτηση του τουριστικού μας προϊόντος από έναν πελάτη ενέχει κινδύνους. Επίσης ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν, ως ένας ζωντανός οργανισμός που είναι, πρέπει να μετεξελιχθεί. Και τώρα είναι η ευκαιρία μας να αλλάξουμε την τουριστική μας στρατηγική. Αυτό είναι στο χέρι όλων μας».

Φωτό: Ευρωκίνηση (αρχείου)

thetoc.gr